beantwoord

Voicemail uitzetten via snelcode

• 18 juni 2016
  • 3 reacties
  • 2137 x bekeken

Hi. Is het ook mogelijk om de voicemail aan/uit te schakelen middels een nummer/code reeks op de mobiele telefoon zelf? Zoals bij andere providers dat wel kan. Ik weet dat dit binnen Mijn Tele 2 mogelijk is. Maar ik vind het onhandig om daarvoor iedere keer te moeten inloggen. Binnen de app kan ik deze functionaliteit niet vinden. Kan het met een code? Zo nee, waarom niet en komt dat dan nog?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door eric 18 juni 2016, 22:01

Voicemail kan je alleen via de klantenservice laten uit en aanzetten. Bel naar de korte code 1200.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voicemail kan je alleen via de klantenservice laten uit en aanzetten. Bel naar de korte code 1200.
Dank voor je reactie.

Scheelt dan gelukkig dat ik niet eerst met een Tele2 switchboard telefoniste hoef te bellen om een nummer te kiezen 😉 Maar serieus, ik vind het niet van deze tijd. Kijk als het te duur is om zo'n techniek te hebben, prima antwoord. Dan snap ik het. Ik ken de achtergrond nu niet.

Hoe dan ook, om eerst de klantenservice te moeten bellen om een voicemail aan/uit te zetten lijkt me niet de bedoeling. Volgens mij kan het ook online binnen Mijn Tele2, maar dan moet ik inloggen vanaf een pc. Code sms'en of in de app; dat zoek ik. Voor onderweg. Volgens mij is dat er niet. Mijn vraag: staat dat in scope voor uitrol? Zo nee, is het een optie om bijvoorbeeld in de app-ontwikkeling mee te nemen?
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee wat de toekomstplannen zijn, maar de afgelopen 15 jaar hebben ze het nog niet gemaakt, ook niet online of via een app.
Maar de meeste mensen zetten de voicemail niet elke dag uit/aan, you love voicemail (aan) of you hate it.. (uit)