beantwoord

Voicemail melding zonder mogelijkheid om een bericht in te spreken!


Hoi,

Ik vroeg me af of het mogelijk is/wordt om je voicemail zo in te stellen dat de beller geen bericht kan inspreken.
Zelf wil ik wel een melding kunnen inspreken, namelijk dat de beller me een tekstbericht kan sturen als hij wil.
Of dat ik er even een periode niet ben, of wanneer ze me wel kunnen bereiken.

Dit hebben ze bij KPN, supertof.

De voicemail bij Tele2 kan dacht ik wel wat gebruiksvriendelijker..
Zet hem op!

Bv deze optie hierboven.
Of bv in het menu de optie om voicemail aan of uit te zetten.
Bv een plaatje met de menustructuur op de site.
Bv meerdere alternatieve meldingen inspreken en kunnen selecteren indien gewenst.

icon Beste antwoord door eric 1 juni 2018, 20:24

Goede ideeen, de voicemail is inderdaad al vrij lang hetzelfde qua opties. Kpn heeft juist recent e.e.a. vernieuwd. Wel is het bij Tele2 handig dat voor vaste telefoon en mobiel hetzelfde menu wordt gebruikt. Wat ook nu kan is zelf een boodschap in te spreken en deze (de)activeren. (Ik dacht onder menu optie 3) In die boodschap kun je vragen om een tekstbericht te sturen of aangeven wanneer je weer terug bent etc. Als je na die boodschap afsluit met, spreek geen bericht in en dan gewoon nog 20 seconden niets zegt, dan hangen de mensen wel op...

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goede ideeen, de voicemail is inderdaad al vrij lang hetzelfde qua opties. Kpn heeft juist recent e.e.a. vernieuwd. Wel is het bij Tele2 handig dat voor vaste telefoon en mobiel hetzelfde menu wordt gebruikt. Wat ook nu kan is zelf een boodschap in te spreken en deze (de)activeren. (Ik dacht onder menu optie 3) In die boodschap kun je vragen om een tekstbericht te sturen of aangeven wanneer je weer terug bent etc. Als je na die boodschap afsluit met, spreek geen bericht in en dan gewoon nog 20 seconden niets zegt, dan hangen de mensen wel op...
Ik twijfelde tussen " Like" en "Reageer", want het "Beste antwoord" is het niet.

Denk dat zo goed mogelijk faciliteren van de gebruiker juist een pluspunt is. Er werd al op het forum genoemd: visual voicemail. Tele2 staat nog niet top in de gebruikerservaring op alle vergelijkingssites. Met weinig moeite kan Tele2 het menu verbeteren met allerlei opties vermoedelijk, meerdere berichten, aan of uit, etc. Laten ze even een goede user interface specialist er naar kijken. Dit menu is van de vorige eeuw.

En dan de mogelijkheden Tele2 om hun website configuratie opties te verbeteren.. Zijn er ook legio.
Maar bedankt Eric voor je reply.