beantwoord

Voicemail geblokkeerd

  • 24 juli 2019
  • 3 reacties
  • 257 x bekeken

Mijn voicemail is geblokkeerd omdat ik schijnbaar te vaak een verkeerde pincode heb ingevoerd. Hoe kan ik deze weer deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 25 juli 2019, 10:27

Hoi Lisa, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en je voicemail weer is gedeblokkeerd. Werkt alles nu weer?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Tele2 bellen dan doen ze dat voor je, daarna kun je dan zelf de pincode veranderen.

020-7544444.
Reputatie 4
Badge
Hoi Lisa, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en je voicemail weer is gedeblokkeerd. Werkt alles nu weer?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra