beantwoord

Voicemail geblokkeerd

• 9 april 2019
  • 2 reacties
  • 171 x bekeken

Vandaag is mijn voicemail geblokkeerd, ondanks dat ik mijn voicemail pincode 3x correct heb ingevoerd. Na contact met de klantenservice is de voicemail gedeblokkeerd en kreeg ik een sms met nieuw wachtwoord (pincode). Deze pincode wordt niet geaccepteerd en wederom is mijn voicemail geblokkeerd.

Tele2, kunnen jullie mijn voicemail wederom deblokkeren en z.s.m. een correct wachtwoord (pincode) sturen?

Dank
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 11 april 2019, 15:41

Ik help je graag met je voicemail. Wil je eens proberen een '0' in te toetsen op het moment dat er wordt gevraagd om de pincode in te voeren? Hierna krijg je de pincode per sms toegestuurd.
Lukt dit niet dan ontvang ik graag een privébericht van je met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer voor een nieuwe reset.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Ik help je graag met je voicemail. Wil je eens proberen een '0' in te toetsen op het moment dat er wordt gevraagd om de pincode in te voeren? Hierna krijg je de pincode per sms toegestuurd.
Lukt dit niet dan ontvang ik graag een privébericht van je met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer voor een nieuwe reset.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra