beantwoord

Voicemail en wisselgesprek

Beste,

Sinds mijn overstap naar Tele2 kan ik mijn voicemail en wisselgesprek niet meer beheren.
Ik wil geen voicemail. Dit heb ik eerst zelf uitgeschakeld en later meerdere keren via de klantservice laten doen.
De klantenservice heeft ook geprobeerd te bellen etc. en geconstateerd dat het inderdaad op geen enkele mogelijkheid uit te schakelen is. Hiervoor zou een melding uitgezet worden.
Tijdsduur kon hiervan worden gemeld i.v.m. technisch mankement.
Wisselgesprek is ook niet meer mogelijk om deze aan te zetten (IPhone). Dit probleem lees ik ook meerdere terug van andere klanten.

Aangezien ik bovenstaande problemen kom ik meerdere keren tegen kom heb ik hierop een bericht gestuurd naar de moderator in een case die over bovengenoemd probleem ging.
Dit wat niet volgens de regels dus hierbij het zelfde probleem beschreven.
Alle optie's via de klantenservice zijn geprobeerd en deze hadden niet meer mogelijk met de 'flow'

Graag jullie reactie en/of status hiervan.

Alvast bedankt.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 12 juli 2017, 10:44

Hoi Jochemvl,

Wat betreft de voicemail problemen zijn we op dit moment hard bezig om het probleem op te lossen, excuses voor het ongemak! Het probleem met betrekking tot de wisselgesprekken kan ik voor je uitzetten naar de betreffende afdeling. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Jochemvl,

Wat betreft de voicemail problemen zijn we op dit moment hard bezig om het probleem op te lossen, excuses voor het ongemak! Het probleem met betrekking tot de wisselgesprekken kan ik voor je uitzetten naar de betreffende afdeling. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Jochemvl,

Helaas heb ik niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom dit topic. Mocht je nog een vraag hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark