beantwoord

Voicemail afluisteren lukt niet

  • 31 juli 2018
  • 7 reacties
  • 718 x bekeken

Beste, ik probeer een voicemail bericht af te luisteren. Wanneer er gevraagd wordt om mijn pincode in te voeren, geef ik gehoor daaraan. Vervolgens krijg ik weer het bericht om mijn pincode in te voeren. Dit heb ik meerdere malen gedaan, helaas kom ik niet in mijn berichtenbox.

Aub graag actie hierin wat ik of Tele2 kan doen.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 1 augustus 2018, 09:41

Hoi Guill,

Welkom op het forum van Tele2,

Niet fijn dat het niet lukt om in je voicemail te komen.
Ik kan dat niet zomaar oplossen, ik kan wel je voicemail resetten,
Maar daar heb ik natuurlijk je toestemming voor nodig.

FIjne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan is je voicemail pin waarschijnlijk niet goed ingevoerd. Krijg je ook de optie om je voicemail pincode naar je toe te laten sms'n?
Ik heb mijn pincode naar mezelf laten sturen via een sms. Omdat ik dacht een verkeerde pincode in te voeren wat achteraf niet zo bleek. Kortom de pincode die ik via sms heb ontvangen heb ik ingevoerd. Dan nog kom ik niet in de berichtenbox. Daarnaast heb ik ook een ander probleem bij Tele2 en deze zal ik in een ander topic vermelden.
Reputatie 6
Badge
Hoi Guill,

Welkom op het forum van Tele2,

Niet fijn dat het niet lukt om in je voicemail te komen.
Ik kan dat niet zomaar oplossen, ik kan wel je voicemail resetten,
Maar daar heb ik natuurlijk je toestemming voor nodig.

FIjne dag,

Arjan
Vandaag wil ik weer mijn voicemail afluisteren en ik loop tegen hetzelfde probleem wat ik bij u/jullie hebt aan gegeven.

Graag resetten aub.
Beste collega's van Tele2,

Graag de voicemail voor mij van Tele2 helemaal uitschakelen.
Ik loop nog steeds tegen het probleem aan dat ik niet in kan loggen. Dus graag dat heel ding verwijderen als het toch niet functioneert.

Alvast dank.
Beste Arjan,

Graag de voicemailfunctie voor mij helemaal uitschakelen. Ondanks meerdere pogingen om in te loggen kom ik er niet in en kan ik geen voicemailberichten afluisteren.


Hoi Guill,

Welkom op het forum van Tele2,

Niet fijn dat het niet lukt om in je voicemail te komen.
Ik kan dat niet zomaar oplossen, ik kan wel je voicemail resetten,
Maar daar heb ik natuurlijk je toestemming voor nodig.

FIjne dag,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Ik heb de voicemail uitgezet,

Prettige dag,

Arjan