beantwoord

Vietnam: mobile network not available for voice calls

Hoi ik zit in vietnam. Mijn vriendin is gebeten door een hond, daarom moeten we vaak heen en weer bellen naar Nederland voor hondsdolheid inentingen. Hierdoor ben ik over mijn buiten de bundel budget heen gegaan waardoor ik niet meer kon bellen. Hierna kreeg ik bericht dat ik 70 euro over moest maken. Dit heb ik gedaan ik krijg echter nog steeds dit bericht: " mobile network not available for voice calls" als ik probeer te bellen met mijn tele2 sim

Ik heb ook al geprobeerd mijn telefoon te restarten en mijn sim kaarten er in er eruit te halen.

hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer kan bellen?

Alvast bedankt!

icon Beste antwoord door Petra van Tele2 15 mei 2019, 14:51

Middels privébericht contact gehad met klant. Ondanks aanbetaling was de heraansluiting niet verwerkt. Klant is weer aangesloten. Issue opgelost en topic gesloten.

Petra

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 2
Badge
Oh jee wat een vervelende situatie en dan wil je natuurlijk graag kunnen bellen, ik kijk het graag even voor je na. Kun je me een privébericht sturen met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik de betaling voor je na.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Gr. Petra
Reputatie 2
Badge
Middels privébericht contact gehad met klant. Ondanks aanbetaling was de heraansluiting niet verwerkt. Klant is weer aangesloten. Issue opgelost en topic gesloten.

Petra