beantwoord

Verwerking levering toestel+simkaart

• 26 januari 2016
  • 7 reacties
  • 267 x bekeken

Gisteren is zoals afgesproken met de OPD mijn telefoon + simkaart afgeleverd.
De koerier heeft scans gemaakt en zou deze + een kopie van het ondertekende contract met email naar mij sturen.
Deze heb ik alleen nog steeds niet ontvangen.

Ook staat in mijn Tele2 dat mijn telefoon nog geleverd moet worden.

Hoelang gaat het duren voordat dit verwerkt is, ik mijn simkaart ontvangen deze kan activeren en wanneer ga ik de door
de koerier verzonden email ontvangen?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 8 februari 2016, 12:00

Hoi Ruben,
Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad. En eigenlijk kan ik je nu precies hetzelfde vertellen als wat mijn collega je toen verteld heeft. Hij staat ingepland voor 22-02 dus tot die tijd moet je even afwachten. Sorry!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Het lijkt erop dat dat Tele2 een algemene storing heeft, waardoor de orders niet doorlopen. Niemand van de helpdesk van Tele2 heeft hierover nog een antwoord :?
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ruben,
Soms kan daar een paar uur overheen gaan. Staat hij inmiddels wel al op afgeleverd?
Je simkaart kun je activeren via je MijnTele2 omgeving. Lukt dat?
Groetjes Kiko
DE levering is nog steeds niet verwerkt. Ik kan in MijnTele2 geen simkaart activeren.
Het overzicht in bestelling & Levering staat nog steeds dat er een afspraak is gemaakt en dat de telefoon nog afgeleverd moet gaan worden.

Deze is nu inmiddels al een week geleden bezorgd.
Reputatie 5
Badge +4
Hmm, dat klinkt niet goed. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Dat kun je doen door op mijn profiel te klikken en dan naar Bericht te gaan. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruben,
Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad. En eigenlijk kan ik je nu precies hetzelfde vertellen als wat mijn collega je toen verteld heeft. Hij staat ingepland voor 22-02 dus tot die tijd moet je even afwachten. Sorry!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ruben,
Klopt het dat je simkaart nu wel geactiveerd is? Ik heb even in het systeem gekeken en daar staat alles correct.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ruben,
Geen bericht, goed bericht denk ik 😉
Ik zal daarom dit topic sluiten. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic starten.
Groetjes Kiko