beantwoord

Verwerking

Dag,

Ik heb een sim-only abbonement, vorig jaar heb ik de bundels daarvan een keer tijdelijk aangepast waarna de nieuwe bundels direct in werking werden gesteld. Nou heb ik gisteren mijn bundels weer opnieuw aangepast, maar dit keer is het niet direct beschikbaar.

Er is nu een melding dat aangeeft dat het word verwerkt, terwijl bij de vorige keer het gelijk werd ge-upgrade. Ook op de site staat dat een upgrade gelijk beschikbaar is, waar kan dit aan liggen?.

icon Beste antwoord door S.Winters 10 januari 2019, 16:31

eric schreef:

Naar boven moet direct ingaan, naar beneden per begin van de nieuwe maand. Het kan zijn dat de order nog even blijft hangen in systemen. Kijk morgen nog even of het alsnog vanzelf is verwerkt.

10 minuten na uw bericht is het inderdaad verwerkt en heb een bevestiging ontvangen.

Waarschijnlijk omdat ik in de stad was en een.betere ontvangst had.

Topic kan gesloten worden.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Naar boven moet direct ingaan, naar beneden per begin van de nieuwe maand. Het kan zijn dat de order nog even blijft hangen in systemen. Kijk morgen nog even of het alsnog vanzelf is verwerkt.
eric schreef:

10 minuten na uw bericht is het inderdaad verwerkt en heb een bevestiging ontvangen.

Waarschijnlijk omdat ik in de stad was en een.betere ontvangst had.

Topic kan gesloten worden.