beantwoord

Verwerken betalingsbewijs

  • 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 60 x bekeken

Hallo

Ik ben gisteren door tele2 afgesloten. Na contact met klantenservice bleek het om een factuur te gaan die ik op 24-01-2017 betaald heb. Nu heb ik het betaal bewijs opgestuurd zoals mij werd verzocht. Echter stond na het verzenden dat dit binnen 20 werkdagen behandeld wordt. Kan het echt zo lang duren voordat ik weer kan bellen? Factuur is ook naar het nieuwe rekeningnummer overgemaakt. Heeft iemand ook ervaring met het versturen van een betaal bewijs?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 1 maart 2017, 09:29

Hoi!

Het traceren en een betaling duurt maximaal 20 werkdagen, gelukkig gaat dit vaak veel sneller 😳.
Gelukkig heb je het bedrag naar het juiste rekeningnummer overgemaakt waardoor je betaling een stuk sneller te traceren is.

Wij zullen je mailen zodra er meer bekent is!

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Hoi!

Het traceren en een betaling duurt maximaal 20 werkdagen, gelukkig gaat dit vaak veel sneller 😳.
Gelukkig heb je het bedrag naar het juiste rekeningnummer overgemaakt waardoor je betaling een stuk sneller te traceren is.

Wij zullen je mailen zodra er meer bekent is!

Groet, Maris