beantwoord

vervolg op bijlage op vergoedingsaanvraag

• 21 april 2017
  • 3 reacties
  • 85 x bekeken

Deze vraag is meer ter verduidelijking van het eerste topic hierover "bijlage bij een vergoedingsaanvraag" en voor de medewerker van de klantenservice die de laatste vergoedingsaanvraag van 21-4 in behandeling heeft omdat de 300 tekens die er beschikbaar zijn daarvoor om het probleem te beschrijven niet toereikend zijn.
de aanvraag van 21-4 is inmiddels de 4e aanvraag hierover, de eerste werd afgewezen omdat ik het probleem niet duidelijk kon omschrijven, in de tweede aanvraag is er wel een toekenning geweest alleen is er 6 euro teruggegeven voor een bundel van 500mb die in de eerste plaats al nooit bestond. de derde aanvraag is weer afgewezen omdat de medewerker van tele2 die de aanvraag had ingevuld had probleem niet duidelijk had omschreven.

alles nog eens op een rij:

- op 9 februari heb ik een bundel aangevraagd van 100 mb
- op 26 februari kreeg ik een sms-en dat er van deze bundel 80 procent op was, en daarna 100%
- op 24 februari dus twee dagen hiervoor had ik een bundel aangevraagd van 500 mb waarvan ik er vanuit ging dat deze meteen in werking zou gaan na afloop van de 100 mb bundel. deze is aangevraagd om 12.33 en even daarna bevestigd ook om 12.33 op 24 feb met de melding "gelukt! Je kunt weer snel internetten.. etc."
- op 27 februari, dus toen de 500 mb bundel net actief was kreeg ik een melding dat ik 15 euro had verbruikt zonder bundel. dat was raar want ik had ongeveer 15 mb verbruikt van de 500 mb bundel. toen viel het kwartje dat de bundel nooit actief was geworden.
- op 27 februari meteen gebeld met tele2. bij de klantenservice was te zien dat tijdens de aanvraag van de 500 mb bundel er een technische storing was. hierdoor was de bundel niet geregistreerd in het systeem ondanks de bevestigings- sms (gelukt! etc..) van 12.33 waardoor er, nadat de bundel van 100 mb op was meteen buiten-de-bundel kosten in rekening werden gebracht zonder dat ik door kon hebben dat de bundel nooit actief was geworden.

deze aanvraag gaat dus over een vergoeding voor de buiten-de-bundel kosten die gemaakt zijn nadat de 100 MB bundel van 9 feb op was op 26 feb en ik niet kon weten dat de 500 MB bundel die was aangevraagd en was bevestigd niet actief was geworden. de aanvraag gaat NIET over 6 euro vergoeding voor de 500 MB bundel, de bundel heeft nooit bestaan, het gaat erom de 6 euro vergoeding om te zetten naar een vergoeding voor de buiten-de-bundel kosten.

hiermee wil ik ook graag refereren naar de 80 en 100% meldingen waarnaar wordt verwezen in het antwoord van 7 april op de 3e vergoedingsaanvraag hierover, deze gingen over de 100 mb bundel van 9 februari die afliep zoals hoop ik nu duidelijk is en niet over de 500 MB bundel.

als bewijs dat de 500 MB bundel is aangevraagd en is bevestigd, bij deze de link naar het vorige topic hierover met daarin een screenprint van de sms-en van 24 februari.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/bijlage-vergoedingsaanvraag-63584

Ik hoop dat het nu eindelijk afgerond kan worden.
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 22 april 2017, 12:45

Hi dieter1968,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg, ik heb gelijk je gegevens er even bij gepakt. Het volgende heb ik opgemerkt: je bundel van 24-02-2017 was zeker wel actief, echter op 26-02-2017 was deze al weer verbruikt. Ik heb even een overzicht gemaakt van de tijden dat wij een sms hebben verstuurd, namelijk:

24-02-2017 om 12:33:30
Gelukt! Je kunt weer snel internetten voor de voordelige tarieven die je van ons gewend bent. We houden contact, Tele2

26-02-2017 om 00:25:28
Beste klant, je hebt nu 80% van je eenmalige databundel gebruikt. We houden contact, Tele2

26-02-2017 om 17:26:21
Beste klant, je hebt nu 100% van je eenmalige databundel gebruikt. Een nieuwe bestel je eenvoudig op MijnTele2, in de app of via sms. Sms 500 voor 500 MB (€ 6,-), 1000 voor 1000 MB (€ 10,-) of 2000 voor 2000 MB (€ 15,-) naar 1280. Deze databundel is gedurende je huidige factuurperiode geldig. We houden contact, Tele2

27-02-2017 om 08:24:59
Beste klant, je hebt nu voor € 15,- data verbruikt zonder internetbundel. Tip: voorkom hoge kosten door een internetbundel toe te voegen aan je abonnement. Je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice: 020-754 4444. We houden contact, Tele2

Ik kan daarom niks voor je doen in de kosten en dat je een compensatie hebt gehad voor je databundel is dus eigenlijk niet terecht geweest. De vergoeding die je hebt gekregen, laten we verder voor wat het is. Uiteindelijk heb je voor 23,58 euro buiten de bundel kosten gemaakt (aan internet) in de periode van 26-02-2017 tot en met 05-03-2017. Ik zie dat je de factuur hebt gestorneerd, maar zou je willen vragen deze alsnog over te maken zodat je niet wordt afgesloten.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi dieter1968,

Wil je nog gebruiken van het abonnement die ik had benoemd?
Indien ik niks meer van je verneem, zal ik deze topic sluiten.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi dieter1968,

Ik zie dat je de factuur ondertussen hebt voldaan. Wat ik je kan aanbieden om de kosten te besparen (zowel voor de extra internetbundels als voor buiten de bundel verbruik) is een nieuw Sim Only abonnement met een internetbundel bij je bel/sms bundel. Zo betaal je dan voor 100 belminuten/smsjes en 1GB (bij een 2 jarig contract) 11 euro per maand. Wanneer je internet dan op is, dan wordt je internet geblokkeerd en deze krijg je alleen actief als je een extra internet bundel aanvraagt, of wanneer je je internetbundel verhoogt.

Indien je hier gebruik van wilt maken, hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi dieter1968,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg, ik heb gelijk je gegevens er even bij gepakt. Het volgende heb ik opgemerkt: je bundel van 24-02-2017 was zeker wel actief, echter op 26-02-2017 was deze al weer verbruikt. Ik heb even een overzicht gemaakt van de tijden dat wij een sms hebben verstuurd, namelijk:

24-02-2017 om 12:33:30
Gelukt! Je kunt weer snel internetten voor de voordelige tarieven die je van ons gewend bent. We houden contact, Tele2

26-02-2017 om 00:25:28
Beste klant, je hebt nu 80% van je eenmalige databundel gebruikt. We houden contact, Tele2

26-02-2017 om 17:26:21
Beste klant, je hebt nu 100% van je eenmalige databundel gebruikt. Een nieuwe bestel je eenvoudig op MijnTele2, in de app of via sms. Sms 500 voor 500 MB (€ 6,-), 1000 voor 1000 MB (€ 10,-) of 2000 voor 2000 MB (€ 15,-) naar 1280. Deze databundel is gedurende je huidige factuurperiode geldig. We houden contact, Tele2

27-02-2017 om 08:24:59
Beste klant, je hebt nu voor € 15,- data verbruikt zonder internetbundel. Tip: voorkom hoge kosten door een internetbundel toe te voegen aan je abonnement. Je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice: 020-754 4444. We houden contact, Tele2

Ik kan daarom niks voor je doen in de kosten en dat je een compensatie hebt gehad voor je databundel is dus eigenlijk niet terecht geweest. De vergoeding die je hebt gekregen, laten we verder voor wat het is. Uiteindelijk heb je voor 23,58 euro buiten de bundel kosten gemaakt (aan internet) in de periode van 26-02-2017 tot en met 05-03-2017. Ik zie dat je de factuur hebt gestorneerd, maar zou je willen vragen deze alsnog over te maken zodat je niet wordt afgesloten.

Groetjes,

Hinke