vervolg grote klacht tele 2: ik ga een Jurist inschakelen

• 30 juni 2016
  • 12 reacties
  • 420 x bekeken

Na fout op fout bij Tele 2 krijg je gewoon geen reactie, terugbellen: ho maar, oplossen: kennen ze niet.
via dit Forum mijn frustaties eruit gegooid, en nu: ik kan niet eens meer reageren, Topic gesloten, zie onderstaande
maar ben ik teruggebeld: NEE.

Ik heb met je mee kunnen kijken en ik zie dat jouw case bij de juiste afdeling is uitgezet en dat zij dit oppakken. Ik moet je dus vragen om hier even op te wachten. Ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent, maar wil je nogmaals vragen om dit even af te wachten, omdat zij contact met jou gaan opnemen. Ik ga jouw topic sluiten aangezien verder niks voor je kan betekenen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ok, dank je wel voor je mededeling jolanda-v.
Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het van je.
Waarom wil je zo graag gebeld worden?
Je komt hier voor een vraag, en dan doen we ons best je ook hier van antwoord te voorzien.
Vriendelijke groet,
Ben
Ok, dank je wel voor je mededeling jolanda-v.
Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het van je.
Waarom wil je zo graag gebeld worden?
Je komt hier voor een vraag, en dan doen we ons best je ook hier van antwoord te voorzien.
Vriendelijke groet,
Ben

waarom ik gebeld wil worden?????? omdat ik niet verder kom dan jullie klantenservice die mij niet kunnen helpen. en degene welke mij volgens jullie wel kunnen helpen bellen niet, ondanks dat ik hier herhaaldelijk om heb gevraagd.. abonnementen afsluiten gaat prima maar een klachtenafhandeling niet. dit speelt al sinds februari. ik kom inderdaad voor een vraag en die vraag is wanneer krijg ik een afhandeling van een klacht. je geeft aan dat je jullie je best doen voor een antwoord maar ik krijg alleen de opmerking waarom ik gebeld wil worden.
ik ben er klaar mee.
Tele2 doet niets met klachten.
Ze leunen achterover en krijgen toch maandelijks de bedragen wel binnen.
Maar als het probleem bij hen ligt, wordt er niets mee gedaan. Ben al 1,5 jaar bezig. Ik lijk wel gek
Reputatie 6
Badge +5
Hoi jolanda-v,
We willen graag een zo goed mogelijke dienst verlenen naar je.
Daar heb je recht op en wij worden blij van een tevreden klant. Daarom doen wij ook ons best om alles zo goed mogelijk voor je te regelen.
Maar nu is alles nog steeds niet helemaal goed dus?
Wil je me vertellen wat precies de details zijn van de klacht?
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben. Met de details kan ik dan verder en kan ik ook kijken of we je snel te pakken kunnen krijgen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
@Marsh
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Ben
De manier waarop Ben van Tele2 al reageert naar Jolanda toe is echt schofferend te noemen en Tele2 schoffeert graag zijn klanten, lees mijn overige reacties maar terug. Beste Ben van Tele2, Marsh verwoord het prima, het is schokkend te noemen zoals U hierop reageert.

Ik ben sinds vandaag gelukkig van Tele2 af.
Even in het kort; ik had een abonnement afgesloten die vanaf het begin niet werkte daar uiteraard melding van gemaakt.
Tele2 deed, na onderzoek waaruit naar voren kwam dat de dekking (buitenshuis) niet goed was, mij een 2tal aanbiedingen.
De eerste daar zakte gelijk mijn broek van af en was/is ronduit schofferend te noemen want Tele2 deed mij een aanbod op een niet werkend abonnement van €5,-- korting per maand.
Het 2de aanbod was dat het abonnement werd gestopt maar moet ik wel een telefoon afkopen en ik moet de resterende tijd dat dit abonnement in gebruik is betalen en als "tegen prestatie" alsof Tele2 coulant is naar mij toe is na 2 maanden ergenis en frustratie, worden de aansluitkosten die ikzelf heb betaald in mindering gebracht(sigaar uit eigen doos) + €26,-- voor het afkopen van de telefoon die ik ook al zelf heb betaald.

Het enige voordeel is dat als na onderzoek blijkt dat de dekking niet goed Tele2 verplicht is naar de klant toe het abonnement te stoppen.....

Ik adviseer iedereen om naar de Consumentenbond, consuwijzer of de geschillencommissie te stappen, de adviezen die heb gekregen hebben ervoor gezorgd dat Tele2 het abonnement moest stoppen houd er rekening mee dat Tele 2 zo min mogelijk terug wil geven en coulance is een sigaar uit eigen doos.
Maar ik ven gelukkig bevrijd van Tele2
Reputatie 7
Badge +4
Ik vind de reactie van Ben helemaal niet schofferend. Hij vraagt om haar gegevens om dan zo goed mogelijk te kunnen helpen. Volgens mij is Durk een beetje klaar met Tele2, maar ook de oplossing die jou geboden is ziet er niet raar uit. In 2 jaar betaal je een mobiele telefoon af. Als je door omstandigheden eerder je verplichting tot het afnemen van een abonnement niet meer hoeft na te komen dan zul je nog wel de hardware/telefoon moeten afbetalen.
Geen enkele operator heeft 100% dekking in Nederland, dus voordat je weer een abonnement afsluit even m.b.v. vrienden/bekenden vaststellen wat je dekking is zal je een hoop frustratie voorkomen. En dan hoef je dat ook niet op modeators meer af te reageren.
Tele2 schoffeert en er zijn er meer die er zo over denken
Het legt immers altijd aan de klant, ook jij vindt dat, het feit dat je aangeeft dat 100% dekking niet mogelijk is laat mij zien dat je net doet alsof ik het niet snap allemaal, wie heeft het over 100% dekking?! Het punt is dat je met een abonnement gewoon moet kunnen bellen in 2016 je kent de hele geschiedenis niet en je mag ervan vinden wat je wilt.
Ik ben van mening dat een provider, de klant die niet elke dag abonnementen afsluit, moet adviseren over dekkingsregio's.
Tele2 is een slechte provider en kan heel veel "frustratie" wegnemen door goed te luisteren naar de klant zelf
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt elke dag de verwachte dekking van Tele2 zien via hun website: https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/

Andere providers hebben ook dergelijke kaarten omdat 100% dekking niet bestaat.
Ik snap heel goed hoe het zit met de dekking.
Even uiteen gezet, ik heb geen probleem met mensen mocht gedacht worden, integendeel de callcenteroparators van Tele2 waren heel vriendelijk en meegaand maar daar koop je niets voor.
De regelgeving zorgt ervoor dat klanten frustraties krijgen, klanten willen gehoord worden uiteraard, dat is een punt van aandacht...
Verder laat ik het hierbij, overigens heeft Tele2 mij een verbeterd aanbod gedaan, de abonnementskosten en aansluitkosten worden in mindering gebracht op de aankoopsom van de telefoon.
Dit vind ik een passend aanbod
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Durk,
Een discussie is altijd mogelijk en ik zal deze ook zeker niet uit de weg gaan.
Maar hier gaat het over iets anders. We hadden eerder al contact met jolanda-v gehad. Zij heeft ons steeds hier benaderd, en wij hebben keurig elke keer antwoord gegeven. Waarom ze dan verbaasd is dat ze niet is teruggebeld, is mij een raadsel. Als je hier komt met een vraag, zullen wij ons best doen je hier te woord te staan. Meestal kunnen we niet eens bellen, omdat we geen gegevens hebben van de klant die hier komt. Dit is een forum waar klanten met elkaar kunnen discussiëren en waar problemen kunnen worden geplaatst die ook door de moderatie wordt behandeld. Dat is waar het om ging.

Ik ben wel blij dat jij een nieuw aanbod hebt gekregen die passend is en waar we allebei van profiteren. Bedankt dat je dit nog even deelt met ons 🙂
Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben