beantwoord

Vertraagd internet niet meer mogelijk.

• 28 mei 2017
  • 33 reacties
  • 1645 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

Dank jullie wel voor de reacties .
Ik ga op zoek naar een andere provider die deze abonnements vorm nog wel aanbied.
Ook het abonnement van mijn man loopt af .
Jammer dan Tele2 , 4 klanten minder ( maar daar zullen jullie niet mee zitten gezien het gebrek aan communicatie ?)
Reputatie 7
Badge +4
Yeah Karin! Het is je weer gelukt.. op naar hetvolgende topic. Echt zo fijn zoals jij andere forumleden hier helpt.
Eric , het feit dat wij op zoek gaan Nasr een andere provider heeft niets met Karin te maken maar aan Tele2
Je kunt ook zeggen: Helaas Eric het is je weer niet gelukt mensen die daar geen behoefte aan hebben over te halen een groot abonnement aan te schaffen en de
klacht over de ontbrekende service onbeantwoord te laten.
Helpen is helpen . Promoten en ontkennen van feiten is iets heel anders.
4G netwerk is prima maar service en klachtafhandeling staat nog volop in kinderschoentjes.
Beste Jora

Ik wens je veel succes bij het vinden van een nieuwe provider. De prijs en vooral de grootte van de abonnementen zijn in de afgelopen jaren wel hoger geworden. Maar er is voor elck wat wils en het gaat zeker lukken om iets te vinden wat bij jullie past.
Het ga je goed !

Hartelijke groet .Karin
Reputatie 7
Badge +1
Jora, jammer dat je weggaat. Punt is dat deze abonnementsvorm ook bij andere providers niet meer voor lage tarieven is te vinden. De vraag is dus of je niet net zo goed met het laagste abonnement bij Tele2 uit de voeten kunt. De abonnementsvorm is nog wel te vinden, maar voor meer geld dan je voorheen betaalde. Ik vermoed dat met name de confrontatie en verbazing voor het gevoel zorgt dat je weg gaat en dat is erg jammer. De geknepen internet vorm is nog wel te vinden, maar kost waarschijnlijk meer. Dat is de keuzevrijheid. Als je grootverbruiker bent dan wordt het aantrekkelijker, maar voor kleinverbruikers niet. Dat is de trend bij alle providers.
Ik heb al geïnformeerd bij T mobile en ga inderdaad voor de abonnementen van mijn zoons meer betalen ( 11,20€) maar krijg daar onbeperkt bellen en 5 gb internet voor en bij overschrijding " knijpen "
ze daar nog wel af maar kun je blijven appen e.d
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. fijne dag!

Groet, Maris