Verschillende gegevens indentiteit en bankgegevens.

  • 13 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 52 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Geachte,

Ik heb tijdens het afronden van mijn bestelling mijn identiteitsgegevens ingevuld, en de bankgegevens van mijn ouders (regeling dat zei het abonnement betalen). Nu staat op de factuur ook het bankrekeningnummer van mijn ouders, maar met de verkeerde ter name van (mijn naam)

Nu zag ik net in de voorwaarden van de levering dat deze twee gelijk moeten zijn voor overdracht van de telefoon.
Wat dus nu niet het geval is.

Hoe los ik dit nu op?

Alvast bedankt!
Peter

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Moet je telefonisch contact opnemen (nummer in de bevestiging van je bestelling) en moet je jou huidige bestelling annuleren en een nieuwe doen op met alles op je naam of met alles op de naam van je ouders.