Verschillende abonnementsprijzen

• 27 februari 2019
  • 13 reacties
  • 229 x bekeken

Beste Tele2,

Afgelopen week heb ik mijn abonnement verlengd en vandaag heb ik mijn nieuwe telefoon ontvangen (Huawei Mate 20 Lite). Vanaf aankomende juni betaal ik dan 23 euro per maand (5GB, 100 bel/sms). Nu zie ik net op Mobiel NL dat ik via hen voor hetzelfde abonnement bij Tele2 slechts €20,- per maand had hoeven betalen. Hoe zit dit? Hoe kunnen jullie verschillende prijzen rekenen voor hetzelfde abonnement?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Abonnement prijs is het zelfde, toestel prijs verschilt per winkel natuurlijk. Omdat je de toestel al geopend heb neem ik aan is retourneren ook niet mogelijk volgens de voorwaarden van Tele2 als ik me niet vergis.
Ik zie het inderdaad. Wat raar. Bij Tele2 betaal ik €264,- voor het toestel en bij Mobiel NL €197,-. Ik vind dat eerlijk gezegd een belachelijk groot verschil.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is een grote verschil inderdaad, soms heeft Tele2 betere aanbiedingen, en soms krijg je het goedkoper ergens anders.

Wat je kunt proberen is morgen alsnog bellen met de sales lijn en vragen als ze je nog tegemoet kunnen komen.
Ga ik doen! Bedankt voor de tip!
Je kunt ook binnen 14 dagen het terugdraaien mocht je er niet uitkomen met Tele2 en daarna bestel je hem via Mobiel.nl maar dan ben je denk ik wel je telefoon nr kwijt.
Dat kan niet meer. Retouren kan alleen wanneer de telefoon nog gesealed is. Ik heb m al opengemaakt.
Nee hoor dat kan wel, heb dat hier wel vaker gezien dat dat kon.
Uitgepakt en kon gewoon terug gestuurd worden.
Wat jij zei dacht ik toen ook en heb dat destijds ook gepost, maar die kon gewoon terug.
Moet hij wel onbeschadigd zijn etc
Reputatie 7
Badge +2
Oh ik dacht dat Tele2 geen retour accepteerde van geopende verpakkingen, maar zoals ik zei, ben niet zeker.

Maar dan is kwestie van verlening annuleren en dan opnieuw verlengen via mobiel.nl.
Kan, tenminste ik heb het zien gebeuren.
Vond het toen ook vreemd en zei dat hij niet geopend mocht zijn. Nou mooi niet.
Reputatie 7
Badge +2
Ja kan wel, mobiel.nl treedt dus als tussen persoon..

Maar inderdaad bellen met Tele2 en zeggen dat als ze niet akkoord gaan met een aanbieding dat je de telefoon gaat retourneren... Kost hun alleen maar geld ?
Ik heb geedit Rena, dacht dat jij de TS was lol.
Dus nu ziet je post er raar uit.

Ik zei dus even bellen en misschien doet Tele2 een aanbieding, kan de TS meteen navragen hoe het zit.
Reputatie 4
Badge
Hé hallo, welkom op het forum.

Ergens anders het toestel goedkoper gezien dat kan, prijzen kunnen per (web)winkel verschillen. Je hebt 14 dagen bedenktijd wanneer je rechtstreeks bij ons hebt besteld.
De verpakking mag geopend zijn maar het toestel uiteraard niet beschadigd. De kosten van de retourzending betaal je zelf.
Voor het retourzenden is het noodzakelijk om een ingevuld retourformulier mee te sturen.
Deze heb je als bijlage ontvangen bij de bevestiging van je bestelling maar kun je ook downloaden via de website.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/bestelling-annuleren-en-retourneren/

Op het retourformulier zit een retourlabel, deze kun je gebruiken om het pakket retour te sturen. We adviseren je wel om het pakket aangetekend te versturen en het verzendbewijs goed te bewaren.
Als we je toestel in goede orde hebben we ontvangen krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb je nog vragen dan hoor ik het graag.
Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.