beantwoord

Verschillende abonnementen

• 29 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 214 x bekeken

Hallo, 

ik wil mn Sim only verlengen voor 12 maanden.

als ik mijn abonnement via de app verleng kom ik onvoordeliger uit dan als ik mijn abbo verleng via internet. Via de app kan je geen 7Gb kiezen of voor 200 belminuten. Via internet wel. Maar ik wil ook graag maandelijks willen kunnen aanpassen.

ik zal ook de foto’s toevoegen van de 2 verschillen. 

kan je nog de optie kiezen dat je voor een euro per maand je abonnement kan aanpassen? Dat zie ik nergens meer staan want nu kan ik dat wel.

alvast bedankt voor de reactie

vr. Groet. Sabrina krekt

(bovenste is internet, onderste is via app)

icon

Beste antwoord door Malamute 29 oktober 2019, 17:54

Hallo Sabrina,

Het lijkt erop dat je in de Tele2 App bij wijzigen van je abonnement zit en niet bij verlengen.

Als je inlogt op de website in Mijn Tele2 dan zou je een optie moeten krijgen om te verlengen en dan dezelfde opties als je in jouw 1ste plaatje ziet moeten krijgen.

Maandelijks aanpassen kan altijd maar maandelijks opzeggen voor 1 euro extra t.o.v. een 12 maanden contract zou je dan ook weer moeten zien.

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Sabrina,

Het lijkt erop dat je in de Tele2 App bij wijzigen van je abonnement zit en niet bij verlengen.

Als je inlogt op de website in Mijn Tele2 dan zou je een optie moeten krijgen om te verlengen en dan dezelfde opties als je in jouw 1ste plaatje ziet moeten krijgen.

Maandelijks aanpassen kan altijd maar maandelijks opzeggen voor 1 euro extra t.o.v. een 12 maanden contract zou je dan ook weer moeten zien.

Oke, ik ga het proberen, bedankt voor het antwoorden!

groeten sabrina

Nou het nadeel via internet is dat je aansluitkosten moet betalen 20 euro en dat terwijl ik al een aantal jaar bij Tele2 zit. Beetje vreemd, en ik heb geen 20 euro over helaas.

Reputatie 4
Badge +2

Mag je dan wel verlengen, wat voor contract heb je precies en wat is de einddatum?

Bij verlengen betaal je geen aansluitkosten, zie ook deze pagina: https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/

ik heb altijd maandelijks opzegbaar gedaan. moet ik dan nu kiezen voor een maand abbo ? 

via deze site kan ik kiezen voor een maand, 12 maanden en 24 maanden

Reputatie 4
Badge +2

Maandelijks opzegbaar lijkt mij hetzelfde als maand, dus zou die dan kiezen.

Reputatie 7
Badge +4

Bij verlengen betaal je geen aansluitkosten. Bel anders de klantenservice, die kunnen het direct invoeren.

Ja ik dacht dat het dit was, klantenservice 😉

maar ik ga het nog een keer proberen want ik wil ook mijn eigen nummer behouden natuurlijk.

bedankt in elk geval!

Ik heb het gevonden hoor via die link. Mijn abbo loopt tot 16 januari. Ik wacht nog even want Miss komt er nog een aanbieding in begin december..

en het is inderdaad zonder aansluitkosten en eigen nummerbehoud.

nogmaals bedankt!

groet sabrina

Reageer