beantwoord

Verschil eenmalige kosten telefoon

• 29 juni 2017
  • 6 reacties
  • 386 x bekeken

Geachte ...

Ik heb sinds de 23e van deze maand een abonnement aangevraagd met behoud van mijn oude nummer.
Ik heb hiervoor voor de Samsung Galaxy A5 gekozen. (Inclusief unlimited data, en inc. unlimited bel/sms)
Ik heb gekozen voor 10,- p/m toestelkrediet.
Eenmalige kosten komen op 157,- (Telefoonkosten, aansluitkosten & verzendkosten) (Zie foto contract)
Eenmalige telefoonkosten zijn : 120,- ...

Nu schetst mijn verbazing, dat de eenmalige kosten nu (een weekje later) komen op 85,- ! (Zie toegevoegde screendump van Tele2).

Kunt u mij vertellen waar dit verschil inzit? En waarom ik bijna het dubbele moet betalen aan telefoonkosten, ondanks de omstandigheden hetzelfde zijn?

icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 30 juni 2017, 11:19

Hoi Remy vd Steen,

Het kan inderdaad voorkomen dat de prijs van een toestel verlaagd, in jouw geval is het wel erg ongelukkig vlak nadat je je bestelling hebt geplaatst. Ik heb even overleg gepleegd en ik kan je aanbieden dat we het verschil in toestelprijs (120 - 48 = 72 euro) aan je gaan vergoeden, omdat je offcieel nog binnen de respijtperiode van je bestelling zit. Ik zal er voor zorgen dat de vergoeding wordt ingevoerd, deze zal met je eerste factuur worden verrekend.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Ik denk dat ik de reden reeds gevonden heb ...

Binnen een week zijn dus de kosten van de telefoon gekelderd met zo'n 80,- ...

"Hij is fijn ..."
Reputatie 7
Badge +5
Als ik iets koop in de winkel en de prijs zakt na een week, dan krijg ik dat verschil of mijn geld terug.
Daar heb je twee weken de tijd voor (14 dagen prijsgarantie)
Lijkt mij ook ..
Ik ben benieuwd wat een tele2mod hierover te zeggen heeft ...

Dus ... komt er maar in ...
Reputatie 4
Badge
Hoi Remy vd Steen,

Het kan inderdaad voorkomen dat de prijs van een toestel verlaagd, in jouw geval is het wel erg ongelukkig vlak nadat je je bestelling hebt geplaatst. Ik heb even overleg gepleegd en ik kan je aanbieden dat we het verschil in toestelprijs (120 - 48 = 72 euro) aan je gaan vergoeden, omdat je offcieel nog binnen de respijtperiode van je bestelling zit. Ik zal er voor zorgen dat de vergoeding wordt ingevoerd, deze zal met je eerste factuur worden verrekend.

Mark
Hoi Remy vd Steen,

Mark

Super !

Bedankt voor je inzet !!
En mag ik u en je collega's hiervandaan alvast een prettig weekend toewensen?

MVG

Remy van der Steen
Reputatie 4
Badge
Hoi Remy,

Geen dank, fijn dat ik heb kunnen helpen! Namens ons ook een heel prettig weekend gewenst!

Bij deze sluit ik nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark