beantwoord

Verlies je de verdubbelaar bij aanpassen van abonnement?

• 19 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 181 x bekeken

Dag lezers,

Ik ben benieuwd, ik heb momenteel een verdubbelaar van bijvoorbeeld 1GB.
Als ik mijn SimOnly abonnement aanpas en i.p.v. 1GB internet 2GB internet pak.
Verlies ik dan mijn verdubbelaar, blijft deze op 1GB staan of wordt deze 2GB?

Ik wil graag mijn verdubbelaar houden, maar ik zit namelijk ook te denken aan meer GB's per maand.

M.V.G.

Jos Broers
ICT-er
icon

Beste antwoord door eric 19 oktober 2016, 08:17

Als je binnen mijn.tele2.nl een hoger abonnement kiest (dus geen nieuw abonnement afsluit cq verlengd) dan verdubbeld elke bundel mee. Je kunt zo'n verhoging ook per maand weer terugschroeven. Check of dat voordeliger is dan gewoon naar een nieuw abonnements vorm verlengen. De prijzen voor vooral grotere bundels is een stuk goedkoper dan voor 15 november 2015. Zeker in combinatie met een nieuw toestel.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je binnen mijn.tele2.nl een hoger abonnement kiest (dus geen nieuw abonnement afsluit cq verlengd) dan verdubbeld elke bundel mee. Je kunt zo'n verhoging ook per maand weer terugschroeven. Check of dat voordeliger is dan gewoon naar een nieuw abonnements vorm verlengen. De prijzen voor vooral grotere bundels is een stuk goedkoper dan voor 15 november 2015. Zeker in combinatie met een nieuw toestel.
Dus dan verlies ik mijn verdubbelaar niet? Mocht ik deze wel verliezen, kan ik deze dan weer terug krijgen of niet?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, de verdubbelaar was enkel om de oude bundels in de buurt te brengen van de nieuwe bundels . Je moest daarvoor een 4G toestel hebben. De nieuwe bundels zijn veel groter (kleiner dan 1Gb bestaat niet eens) en ondanks het ontbreken van een verdubbelaar zijn de prijzen goedkoper.
Oh dus als je nu een aanpassing aan je abonnement maakt, dan gaat je verdubbelaar weg, maar je hebt nog steeds die voordeel dat je evenveel betaald. Bijvoorbeeld iemand met 2GB + 2GB verdubbelaar betaalt 15 euro aan internet. Als ik nu met mijn 1GB + 1GB verdubbelaar naar 4GB ga, betaal ik ook 15 euro?
Reputatie 7
Badge +4
Je moet de belbundel ook meenemen.

Dus oud abonnement 150 minuten (5 euro) en 1 GB + 1 GB (10 euro) = 15 euro.
Nieuw 4G abonnement: onbeperkt bellen en 1 GB = 10 euro en met 1.5 GB en onbeperkt bellen 16 euro

Dus oud abonnement onbeperkt bellen (10 euro) en 2 GB+2GB (15 euro) = 25 euro.
Nieuw 4G abonnement: onbeperkt bellen en 4Gb = 21 euro

Dus oud abonnement onbeperkt bellen (10 euro) en 4 GB+4GB (25 euro) = 35 euro.
Nieuw 4G abonnement: onbeperkt bellen en 8Gb = 25 euro

Je ziet dus dat vooral veelgebruikers van data een stuk voordeliger uit zijn. Daarnaast worden bij de grotere bundels ook vaak meer toestelkorting gegeven. Het blijft dus een individuele beslissing om naar de nieuwe aanbiedingen te gaan of te blijven zitten met wat je nu hebt en waar je dan voldoende aan hebt.