beantwoord

Verlening aanbod

• 24 april 2019
  • 8 reacties
  • 336 x bekeken

Als ik nu na het afbetalen van mijn telefoon kies voor een sim-only-verlening met maandelijks opzeggen, krijg ik dan bij opzegging opnieuw een aanbod voor abonnement met telefoon?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 24 april 2019, 23:56

Als je telefoon na 24 maanden is afgelost, dan is je contract ook afgelopen en ben je sowieso al vrij om, te verlengen met toestel. Heb je gekeken hoe lang je contractverplichting nog loopt?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je telefoon na 24 maanden is afgelost, dan is je contract ook afgelopen en ben je sowieso al vrij om, te verlengen met toestel. Heb je gekeken hoe lang je contractverplichting nog loopt?
Reputatie 3
Badge
Wanneer je je telefoon hebt afbetaald en je mag een nieuw toestel uitzoeken, is het mogelijk dat mijn collega je wijst op onze aanbiedingen. Je kunt ze ook zelf vinden op onze site

Gr, Bernadet
Beste Bernadet,

Dank voor je bericht. Om diverse redenen zou ik een verlening van mijn abonnement met telefoon (mijn huidige is inmiddels afbetaald) willen uitstellen. Deze periode zou ik willen overbruggen met een Sim Only abonnement welke maandelijks opzegbaar is. Ik was dus benieuwd of ik daarna nog zou kunnen verlengen met een nieuw toestel of dat die optie vervalt als ik nu kies voor sim only.

Ik hoor het graag.

Gr, Thomas

Wanneer je je telefoon hebt afbetaald en je mag een nieuw toestel uitzoeken, is het mogelijk dat mijn collega je wijst op onze aanbiedingen. Je kunt ze ook zelf vinden op onze site

Gr, Bernadet
Reputatie 7
Badge +5
Je kunt je huidige ook door laten lopen, die blijft dan maandelijks opzegbaar en kun je dan upgraden met een toestel wanneer jij dat wilt.
Toestelkosten vervallen dan natuurlijk
Je kunt je huidige ook door laten lopen, die blijft dan maandelijks opzegbaar en kun je dan upgraden met een toestel wanneer jij dat wilt.
Toestelkosten vervallen dan natuurlijk
Hartelijk dank. Dat is inderdaad een optie (als die oneindig door loopt tenminste). Punt is dan wel dat ik € 4,5 per maand voor niks betaal. Voor even niet erg natuurlijk maar als ik pas over een jaar een nieuwe mobiel neem dan tikt het toch wel weer aan...
Reputatie 7
Badge +2
Je kunt altijd verlengen van simonly naar abonnement met toestel onder de huidige voorwaarden.

Enige regel is dat je simonly 4 maanden minstens moet hebben voor dat de overstap naar abonnement met mobiel kan maken. Dat is voor nieuwe klanten tenminste zo.
Reputatie 3
Badge
Een abonnement loopt na je contractsperiode gewoon door tot dat jij het gaat opzeggen of wijzigen. Nadat je je toestel hebt afgekocht, betaal je geen toestelkosten meer natuurlijk. Alleen de kosten voor de data- en minuten bundel en eventuele kosten buiten je bundels.
Je kunt ook overstappen op een Simonly abonnement (je moet dan wel een 4g ready telefoon gebruiken) en na vier maanden mag je je simonly abonnement wijzigen naar een abonnement met toestel. Dat is het ook het geval bij bestaande klanten ?
Reputatie 3
Badge
Omdat je geen reactie meer hebt gestuurd, sluit ik dit topic. Mocht je nog vragen hebben, kun je een nieuw topic aanmaken.
Nog een fijne dag