verlenging wordt steeds (3de keer nu al)geannuleerd door tele 2, ook na aanbetalingbewijs sturen, en tickets die aangemaakt worden??


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Vandaag weer contact opgenomen met tele2 ivm vastlopen van systeem, waardoor de aanvraag van een verlenging steeds word geannuleerd door tele2. Ik moet steeds de betaalbewijzen doorsturen, die worden ontvangen en verwerkt, maar toch elke keer door tele2 geannuleerd. Vanaf de 30ste van januari ben ik aan het bellen, maar elke keer weer wordt dit probleem niet opgelost. Waarom gaat dit elke keer verkeerd? Kom met de klantenservice niet verder, die moeten zich aan de procedures houden, wat ik begrijp, maar is best frustrerend als je steeds weer opnieuw de zelfde handelingen moet uitvoeren omdat hun systeem niks ziet, of werkt.
Meer mensen last van?

1 Reactie

Reputatie 6
Badge
Zorg dat je je persoonlijke gegevens in je forumprofiel invult (niet hier op het openbare topic plaatsen!). Een Tele2 moderator kan dan voor je kijken wat de status van je aanvraag is.

Reageer