beantwoord

Verlenging van mijn abonnement

• 1 april 2019
  • 2 reacties
  • 166 x bekeken

Mijn abonnement loopt pas 8 december af. Betekent dat, dat ik mijn abonnement 8 augustus pas kan verlengen of 1 augustus al? Ik ga namelijk 3 augustus op vakantie en zou dan graag al een nieuw toestel willen hebben.
icon

Beste antwoord door eric 1 april 2019, 16:37

je kunt al 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement een verlenging aanvragen, dat is helaas geen dag eerder mogelijk. Als je abonnement verloopt op 8 december is die verlengmogelijkheid inderdaad 8 augustus. Dan zal je toestel nog geleverd moeten worden, dus dat wordt niet voor 9 augustus indien het nieuwe toestel op voorraad is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
je kunt al 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement een verlenging aanvragen, dat is helaas geen dag eerder mogelijk. Als je abonnement verloopt op 8 december is die verlengmogelijkheid inderdaad 8 augustus. Dan zal je toestel nog geleverd moeten worden, dus dat wordt niet voor 9 augustus indien het nieuwe toestel op voorraad is.
Reputatie 6
Badge
Hoi Ceetjuhh

Welkom op het forum van Tele2,

Helaas kunnen we je abonnement niet eerder verlengen dan 8 Augustus, het is niet mogelijk om dit te vervroegen :(

Groet,

Arjan