beantwoord

verlenging tele2 abo met een iphone 7 plus jet black

• 15 mei 2018
  • 8 reacties
  • 156 x bekeken

Hallo ,

Ik heb een vraagje.
Ik heb 13 april mn abo verlengt met een iphone 7 plus jet black.
hier wacht ik dus nog steeds op...

ik heb al 3 keer gebeld (geduldig elke week gewacht) en nu is er weer gezegd dat ik tot maandag 21 mei moet wachten en dat het dit keer ZEKER geleverd krijg.

ik heb dit nieuwe abo GELUKKIG afgesloten met een maandelijks opzegbaar onbeperkt abo van 26 euro.

Na 1 maand wachten dacht ik dat het wel genoeg was geweest en wilde het annuleren.
Krijg ik te horen dat ik nieuwe bestelling niet meer kan annuleren en mobiel hoe dan ook geleverd krijg? 14 dagen tijd etcetc

en huidig abo met een maand opzeg termijn kan worden opgezegd( dit kan ik nog wel deels begrijpen )
NIET helemaal duidelijk dus

Er word mij elke keer gezegd dat dit niet normaal is en een bijzonder geval zou zijn?

Iemand met het zelfde probleem?
Er staat op de website 1 week levertijd. wacht ondertussen al 1 maand en 2 dagen....

Graag hoor ik jullie mening en wat ik het beste kan doen.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 18 mei 2018, 09:06

Hoi yildirimt

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groet Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge
Thanks yildirimt !

Ik sluit dit topic, veel plezier met je nieuwe telefoon straks
Arjan heeft me goed geholpen. straight to the point. duidelijk antwoord.
Super kerel! daar heb je wat aan
Reputatie 6
Badge
Hoi yildirimt

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groet Arjan
Hoi Yildirimt,

Het duurt erg lang, ik had nog niet gereageerd, omdat je zei dat je nog wel een weekje wilde wachten.

Ik ga kijken of ik wat voor je kan betekenen.

Fijne dag

Arjan

zou het zeer op prijs stellen. als je bepaalde info nodig hebt, hoor ik het graag.
Reputatie 6
Badge
Hoi Yildirimt,

Het duurt erg lang, ik had nog niet gereageerd, omdat je zei dat je nog wel een weekje wilde wachten.

Ik ga kijken of ik wat voor je kan betekenen.

Fijne dag

Arjan
mensen met andere iedeeen of iemand die me verder kan helpen?
Volgens mij mag je bestelling gewoon annuleren, bedenkt tijd gaat in zodra je de telefoon ontvangt.

Dus ik zou weer bellen naar de telefoon nummer dat je in de mail heb gehad en gewoon zeggen dat het te lang duurt allemaal en dat je je bestelling wil gaan annuleren.

Je kan via een andere reseller die de telefoon wel op voorraad heeft verlengen, maar er gelden dan de nieuwe bundels en tarieven.

''volgens mij'' ook, maar dat is dus niet zo, wat heel raar is. maar bedankt voor je reactie. zal het volgende week nogmaals proberen. ik geef tele2 nog een kans 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Volgens mij mag je bestelling gewoon annuleren, bedenkt tijd gaat in zodra je de telefoon ontvangt.

Dus ik zou weer bellen naar de telefoon nummer dat je in de mail heb gehad en gewoon zeggen dat het te lang duurt allemaal en dat je je bestelling wil gaan annuleren.

Je kan via een andere reseller die de telefoon wel op voorraad heeft verlengen, maar er gelden dan de nieuwe bundels en tarieven.