beantwoord

Verlenging Tele2

• 4 maart 2016
  • 5 reacties
  • 207 x bekeken

Hallo,

ik heb na een 2-jarig iPhone 5 abbonement nu een aantal maanden een Sim Only abbonement bij Tele2. Nu vroeg ik me af of ik wel al een verlenging kan afsluiten (voor de iPhone 6S) en de telefoon kan ontvangen, maar het abbonement dan 1 of 2 maanden later in kan laten gaan. Ik ben namelijk nog jong en heb volgende maand hoge kosten vandaar. Kon hier niets over vinden op de website. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 maart 2016, 16:58

Hoi Joanjmw,

Helaas is het niet mogelijk om bij een verlenging het abonnement bewust later te laten ingaan. Informatie omtrent verlengen vind je hier, of bel even met 0800-2180.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de simonly per maand opzegbaar gekozen of voor 2 jaar? Met 2 jaar is het per maand iets goedkoper, maar dan moet je eerst die 2 jaar gebruiken voordat je weer een nieuw abonnement (eventueel met toestel) kan kiezen.
Per maand! Als ik nu de verlenging zou bestellen zou deze over een paar dagen ingaan, iets wat ik het liefst (indien mogelijk) 2 maandjes later zou hebben, en anders een maand.
Niemand een idee?
Badge +4
Hoi Joanjmw,

Helaas is het niet mogelijk om bij een verlenging het abonnement bewust later te laten ingaan. Informatie omtrent verlengen vind je hier, of bel even met 0800-2180.

Groetjes Maurice
Reputatie 7
Badge +4
Dan wacht je toch met je bestelling voor 1 of 2 maanden? Als je trouwens nu besteld, dan wordt pas de volgende factuur hoger, dus je bent zo ie zo een paar weken verder.