beantwoord

Verlenging sim-only naar abonnement met toestel

• btb
  • Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb op dit moment een sim-only abonnement bij Tele2 en deze loopt in oktober af. Als ik inlog bij Tele2 krijg ik een melding dat ik mijn abonnement kan verlengen, dit wil ik wel. De smartphone die ik op dit moment gebruik is toe aan vervanging. Hierdoor wil ik mijn sim-only abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon.

Als het goed zou mijn nieuwe abonnement ingaan als mijn huidige is verlopen (begin november dus), maar wanneer krijg ik mijn nieuwe telefoon als ik verleng met telefoon? Is dit zo snel als de telefoon leverbaar is, of krijg ik deze pas bij de start van mijn nieuwe abonnement?

(Ik was van plan om de telefoon geheel in een keer te betalen, dus niet per maand afbetalen)

Alvast dank voor de reactie.

icon Beste antwoord door Estherunlimited 8 mei 2018, 15:22

Hallo

Als je nu verlengt van Sim only naar abo met toestel wordt je huidig abonnement omgezet en begin je gewoon met een nieuw abonnement wat direct ingaat.
De maanden van je Sim only worden je in dat geval kwijtgescholden.
Als je je telefoon ineens betaalt heb je geen bkr registratie nodig.
Ik adviseer je om een maandelijks opzegbaar abonnement te kiezen. Dan profiteer je altijd optimaal van prijsdalingen .
De telefoon krijg je meteen.
Je kunt ook nog even kontakt opnemen met afdeling verkoop 0800-1602
Zij handelen je aanvraag dan verder af.
Succes en veel plezier met je nieuwe telefoon .
Welke kies je?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je krijgt altijd je telefoon direct (zodra deze leverbaar is) als je mag verlengen, en in jou geval, omdat je van een Sim only naar abonnement met telefoon verlengt, gaat je nieuwe abonnement ook meteen van start (of bij de volgende factuur periode, weet ik niet precies).
Reputatie 7
Badge
Hallo

Als je nu verlengt van Sim only naar abo met toestel wordt je huidig abonnement omgezet en begin je gewoon met een nieuw abonnement wat direct ingaat.
De maanden van je Sim only worden je in dat geval kwijtgescholden.
Als je je telefoon ineens betaalt heb je geen bkr registratie nodig.
Ik adviseer je om een maandelijks opzegbaar abonnement te kiezen. Dan profiteer je altijd optimaal van prijsdalingen .
De telefoon krijg je meteen.
Je kunt ook nog even kontakt opnemen met afdeling verkoop 0800-1602
Zij handelen je aanvraag dan verder af.
Succes en veel plezier met je nieuwe telefoon .
Welke kies je?
@Estherunlimited@Rena Chan Bedankt voor de snelle reacties en tips. Mijn vraag is beantwoord!
Wegens inactiviteit sluit ik dit topic. Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je een nieuw topic openen.