beantwoord

Verlenging sim-only annuleren.

• 20 april 2016
  • 5 reacties
  • 163 x bekeken

Ik heb laatst mijn abonnement verlengd met een Sim Only. Nu ben ik op vakantie in Amerika en en heb ik mijn telefoon per ongeluk in de WC laten vallen (heel fijn...) Op dit moment ligt mijn telefoon te genezen (op hoop van zegen dan) in een zakje rijst. Ik kan dus niet bellen en Tele2 is met geen mogelijkheid via e-mail te bereiken. Ook de virtuele assistent weet geen raad met mijn vraag. Dan maar op deze manier!

Graag zou ik mijn sim only willen annuleren. Deze is nog niet ingegaan en is sowieso maandelijks opzegbaar. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik deze van te voren al kan annuleren. Ik ben nu geïnteresseerd in een abonnement met toestel. Aangezien dit goedkoper zal zijn dan de reparatie kosten van waterschade. Hoe kan ik dit het beste regelen zonder extra kosten te krijgen van annuleren? Ik wil namelijk best klant blijven alleen met een ander abonnement! Het liefst regel ik dit zo snel mogelijk
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 22 april 2016, 11:34

Hi Kiirstn,

Jammer dat je ons via FB niet hebt kunnen bereiken! Ik hoor van mijn collega's dat het wel druk is geweest op dat kanaal. Het zou ook kunnen dat je een privébericht hebt verstuurd. Er wordt normaal gesproken niet gereageerd op ongevraagde privéberichten. Anyway, ik heb het voor je geregeld hoor. De verlenging is geannuleerd en jouw oude abonnement loopt dus gewoon door, tot het moment dat jij zelf een nieuwe verlenging aangaat.

Bedankt voor het stellen van jouw vraag :)

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Kiirstn,

Wat een rotsituatie!
Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, kun je deze bijna direct omzetten in een nieuw abonnement met toestel. Als je een abonnement van minstens een jaar hebt aangevraagd, raad ik je aan deze binnen de respijtperiode (14 dagen) op te zeggen. Dat dient normaal gesproken wel telefonisch via onze klantenservice te gebeuren. Ik snap dat het lastig is om dit te regelen terwijl je in Amerika zit zonder werkende telefoon. Mocht je binnen deze periode zitten en je zorgt ervoor dat je mij (tijdens werkdagen en binnen kantooruren) minstens 2 dagen voor het einde van deze periode een berichtje stuurt met jouw volledige NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer (via een privébericht), dan ga ik graag voor je kijken of ik de sim-only kan annuleren. Als je al buiten de 14 dagen zit, kun je beter zelf even met de klantenservice bellen als je weer thuis bent.

Laat je mij weten hoe en wat?

Groetjes,
Rick
Bedankt voor de reactie.

Ik vind dat jullie slecht bereikbaar zijn. Via Facebook krijg ik niet eens antwoord!

Mijn sim only abonnement is maandelijks opzegbaar. dus niet voor een jaar. Het is alleen nog niet ingegaan en ik wil ook dat het NIET ingaat! Dus graag annuleren zodat ik thuis een ander abonnement kan afsluiten!

Hi Kiirstn,

Wat een rotsituatie!
Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, kun je deze bijna direct omzetten in een nieuw abonnement met toestel. Als je een abonnement van minstens een jaar hebt aangevraagd, raad ik je aan deze binnen de respijtperiode (14 dagen) op te zeggen. Dat dient normaal gesproken wel telefonisch via onze klantenservice te gebeuren. Ik snap dat het lastig is om dit te regelen terwijl je in Amerika zit zonder werkende telefoon. Mocht je binnen deze periode zitten en je zorgt ervoor dat je mij (tijdens werkdagen en binnen kantooruren) minstens 2 dagen voor het einde van deze periode een berichtje stuurt met jouw volledige NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer (via een privébericht), dan ga ik graag voor je kijken of ik de sim-only kan annuleren. Als je al buiten de 14 dagen zit, kun je beter zelf even met de klantenservice bellen als je weer thuis bent.

Laat je mij weten hoe en wat?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hi Kiirstn,

Jammer dat je ons via FB niet hebt kunnen bereiken! Ik hoor van mijn collega's dat het wel druk is geweest op dat kanaal. Het zou ook kunnen dat je een privébericht hebt verstuurd. Er wordt normaal gesproken niet gereageerd op ongevraagde privéberichten. Anyway, ik heb het voor je geregeld hoor. De verlenging is geannuleerd en jouw oude abonnement loopt dus gewoon door, tot het moment dat jij zelf een nieuwe verlenging aangaat.

Groetjes,
Rick
Ik had inderdaad een privé bericht gestuurd (aangezien er ook bij staat dat Tele2 binnen 1 dag op privé berichten reageert) en dit ook een moderne manier is van klanten helpen.

Bedankt voor het regelen! Top! Ik heb de bevestigingsmail ontvangen! Zodra ik thuis ben zal ik kijken voor een abonnement met toestel.

Hi Kiirstn,

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Fijn dat je ook netjes een bevestiging hebt gehad. Omdat jouw vraag is beantwoord zal ik dit topic nu sluiten.
Ik ga overigens ook even achter die melding van de privéberichten aan. Dat lijkt me niet de bedoeling. Bedankt voor de feedback!