beantwoord

Verlenging mobiel abonnement

• 20 mei 2016
  • 1 reactie
  • 137 x bekeken

Hallo,

Ik heb deze week mijn mobiele abonnement verlengd en hier een Sony Xperia X bij besteld. Deze moet nog uitkomen, en er zou een actie zijn waarbij er een gratis Sony headset geleverd wordt. Hier zie ik in de bevestiging van de verlengen alleen niets terugkomen. Het klopt toch wel dat deze actie ook bij verlengingen geldt?

Alvast bedankt,

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Bas2577 20 mei 2016, 19:39

Dat geldt gewoon ook bij verlenging hoor want het is in feite gewoon een nieuw abonnement wat je afsluit. Je koopt een nieuw toestel en daar hoort gewoon die actie bij.

Op die bevestigingen is Tele2 meestal erg summier met informatie. Maar je kunt de verkoop gewoon gratis bellen om het zeker te weten dat je hoofdtelefoon mee wordt gestuurd. 0800-1602
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +5
Dat geldt gewoon ook bij verlenging hoor want het is in feite gewoon een nieuw abonnement wat je afsluit. Je koopt een nieuw toestel en daar hoort gewoon die actie bij.

Op die bevestigingen is Tele2 meestal erg summier met informatie. Maar je kunt de verkoop gewoon gratis bellen om het zeker te weten dat je hoofdtelefoon mee wordt gestuurd. 0800-1602