beantwoord

Verlenging lukt niet

  • 9 November 2021
  • 1 reactie
  • 410 x bekeken

Sinds 2 maanden probeer ik mijn abonnement te verlengen. Steeds krijg ik een foutmelding via de app of website. Nadat ik gebeld heb met een nogal ontevreden werknemer zou het liggen aan de financiën.  Jullie zouden niet kunnen zien waardoor dit komt..echter is er niks in mijn financiële situatie veranderd en al mijn maandelijkse betalingen zijn netjes op dezelfde dag betaald de afgelopen 2 jaar.. Hier moet toch iets fouts gaan? De laatste maand heb ik niet betaald omdat het eerst maar eens opgelost moet worden ipv een nogal bijdehante medewerker aan de lijn de krijgen

icon

Beste antwoord door eric 9 November 2021, 18:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Kevin2305 

Als je facturen gaat storneren omdat je niet kan verlengen gaat het van kwaad tot erger.…

Probeer je alleen met een simonly te verlengen of met een toestel bundel van meer dan €250 euro krediet? In dat laatste geval gaat je lasten en inkomen gegevens tellen en wordt het BKR geraadpleegd. Indien dat negatief uitpakt kan een medewerker verder niets zien of iets voor je doen. Je zou dan een groter deel van het toestel direct kunnen betalen.