Igor
Bericht van Belsimpel
We hebben geprobeerd om je Tele2-abonnementsaanvraag van ordernummer XXX te verwerken. Je bent al klant bij Tele2, daarom moet je van het eerste abonnement al twee facturen betaald hebben voordat je een nieuw abonnement mag aanvragen. Als de factuur van eind mei betaalt is, kunnen we je aanvraag verwerken. De bestelling heb ik voor nu op 31 mei gezet. Deze wordt dan opgepakt.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/verlenging-door-belsimpel-geweigerd-door-tele2-76245
Beste antwoord door Arjan van Tele2
Hoi IGG,
Ik heb het even voor je nagekeken,
De afwijzing heeft niets te maken met de 4 maanden regel, maar met een andere veiligheidsheidscheck. Je kan gewoon opnieuw bestellen en laat de reseller dan meteen met ons bellen om de order handmatig te laten goedkeuren.
Op deze manier komt het goed.
Groet,
Arjan
Bekijk origineel bericht
Ik heb het even voor je nagekeken,
De afwijzing heeft niets te maken met de 4 maanden regel, maar met een andere veiligheidsheidscheck. Je kan gewoon opnieuw bestellen en laat de reseller dan meteen met ons bellen om de order handmatig te laten goedkeuren.
Op deze manier komt het goed.
Groet,
Arjan