beantwoord

Verlenging abonnement dat maandelijks opzegbaar is

  • 12 April 2022
  • 6 reacties
  • 199 x bekeken

Hallo, ik heb een abonnement dat maandelijks opzegbaar is. Kan ik zo een abonnement ook verlengen met een toestel, of moet ik dan eerst mijn maandelijkse abonnment opzeggen?

icon

Beste antwoord door eric 12 April 2022, 22:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Jij kan een maandelijks opzegbaar abonnement inderdaad direct verlengen naar een abonnement met een toestel lening. Ga naar mijn.tele2.nl.

Dank je wel 😁

Hoi :).

Als ik het dus goed begrijp.. kan ik mijn huidige telefoon nu verlengen met een andere telefoon?

Ik heb nu een jaar maandelijks opzegbaar.

Maar er staat u kunt verlengen na 333 dagen.

 

Groetjes

Reputatie 6
Badge +4

Hoi :).

Als ik het dus goed begrijp.. kan ik mijn huidige telefoon nu verlengen met een andere telefoon?

Ik heb nu een jaar maandelijks opzegbaar.

Maar er staat u kunt verlengen na 333 dagen.

 

Groetjes

 

Voor de volgende keer graag een eigen topic aanmaken, maar dit kan pas nadat je 3x een factuur hebt betaald van je SIM only (dus abonnement zonder toestel). Daarna kan je verlengen met toestel via MijnTele2.

 

Mocht je een abonnement hebben met toestel dan kan je pas verlengen wanneer MijnTele2 dit aangeeft, dus 333 dagen. Je kan altijd even bellen met Tele2 om early renewal aan te vragen. Hier zitten wel kosten aan verbonden. 

Helemaal top, ik reageerde hier even op sorry.. dat leek mij gemakkelijk. 

De volgende keer maak ik een eigen topic;)

Maar het is al geregeld, ik heb net gebeld met je collega, idd met bijbetaling... maar dat leek me vrij logisch.

En jij bedankt voor je snelle antwoord... top

Reputatie 6
Badge +4

Helemaal top, ik reageerde hier even op sorry.. dat leek mij gemakkelijk. 

De volgende keer maak ik een eigen topic;)

Maar het is al geregeld, ik heb net gebeld met je collega, idd met bijbetaling... maar dat leek me vrij logisch.

En jij bedankt voor je snelle antwoord... top


Fijn dat het gelukt is Angelo! Heel veel plezier met je nieuwe toestel 😁