verlenging abonnement is niet ingegaan

  • 26 January 2021
  • 6 reacties
  • 170 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Beste klantenservice,

Onlangs ben ik overgezet naar het nieuwe netwerk, prima. De andere app geïnstalleerd, prima. Maar … Daar staan verkeerde gegevens in wat betreft mijn abonnement.

Per 10-01-2021 zou mijn nieuwe abonnement ingaan maar helaas …. nog geen enkel bericht gekregen dat dat is uitgevoerd en ook in de Tele2 app staat nog het oude abonnement (met verkeerde ingangs- en einddata !! ).

Per telefoon is het momenteel bijna onmogelijk contact op te nemen met de klantenservice, 86 wachtende voor mij….

Is het via dit medium te verwezenlijken? Of toch maar steeds de telefoon proberen...

Wim Z 3 jaar geleden

Hoi Cas,

We zijn nu weer 2 weken verder… Helaas nog steeds geen enkele reactie/activiteit van Tele2…

Zou je me kunnen zeggen wat het probleem is?

Alvast bedankt.

gr. Wim

- Het is inmiddels opgelost via Privebericht!

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Cas, de moderator hier wil je zeker wel helpen, maar de telefonische klantenservice heeft veel meer capaciteit. Dus als je direct geholpen wilt worden zou je op een ander tijdstip hen nog even moeten bellen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Wim Z,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Super om te horen dat je over bent naar het nieuwe netwerk en dat je hebt verlengd bij ons! Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega. Die heeft een case aangemaakt voor de IT afdeling en daar ben je helemaal aan het juiste adres. Ik ga er vanuit dat het binnenkort is opgelost. Ik hou deze case natuurlijk voor je in de gaten houden en als je een update wilt geef dan een seintje!

Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Cas, helemaal top!

Heb inderdaad gisterenmorgen gelijk na 9 uur contact gehad en ben achtereenvolgens 4 maal doorverbonden. Uiteindelijk gaf de laatste collega aan dat het mogelijk met het omzetten naar het nieuwe systeem niet goed gegaan was en beloofde mij dat het opgelost zou worden. Ben zeer benieuwd :-))

Mocht er een update zijn dan hoor ik dat graag ..

Alvast bedankt !!

Cas,

Is er enig zicht op het oplossen van het probleem? Het is nu 3 weken geleden en heb taal noch teken van Tele2 gekregen. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi wim,

Ik heb om een update gevraagd bij mijn collega’s. We gaan dit voor je oplossen, beloofd!

 

Hoi Cas,

We zijn nu weer 2 weken verder… Helaas nog steeds geen enkele reactie/activiteit van Tele2…

Zou je me kunnen zeggen wat het probleem is?

Alvast bedankt.

gr. Wim

- Het is inmiddels opgelost via Privebericht!