beantwoord

Verlenging abonnement gaat niet in

• 1 april 2016
  • 12 reacties
  • 334 x bekeken

Beste,

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt via Belsimpel. Dit contract/verlenging zou ingaan op 31 maart. Op mijntele2 staat echter nog mijn oude abonnement en staat er dat de nieuwe bundel ingaat over iets van 14 dagen. Hoe kan dit??

Gr.
Frank
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 april 2016, 11:42

Hoi Frank,
Zodra je simkaart binnen is en werkt moet je even een seintje geven. Dan zorg ik dat de dagen waar je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten, vergoed wordt. Je zal dan wel een factuur ontvangen met een bedrag voor een hele maand. Deze moet je wel gewoon betalen. Anders riskeer je dat je afgesloten wordt. En bij je volgende factuur zal je dan een deel vergoed krijgen. :)
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Dat klopt natuurlijk niet. Zou je mij in een privébericht deze gegevens van jou willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Dan kijk ik namelijk even voor je in het systeem. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie in het systeem inderdaad ook 31-03-2016 staan. Maar in je MijnTele2 zie ik inderdaad dat je bundel nog 13 dagen actief is. Ik ga dit morgenochtend even navragen bij een collega.
Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.
Dan wens ik je voor nu nog een heel fijne zondag toe! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Ik ben vandaag druk in de weer geweest met jouw kwestie. Het blijkt dat meer klanten dit ervaren. Ze gaan nu kijken hoe dit kan en hoe het zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Klopt het dat je ook een simkaart hebt gekregen die je nog niet geactiveerd hebt? Dit zie ik in het systeem staan namelijk. Als dat zo is, zou je hem dan nog willen activeren?
Groetjes Kiko
Beste Kiko,

De simkaart heb ik wel besteld, maar ik heb deze nog niet binnen. Dit maakt overigens niet uit voor het verlengen van een abonnement toch? Het abonnement gaat over naar de andere simkaart wanneer ik deze activeer?
Ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Op het moment lijkt het erop dat ik nu betaal voor een dienst die ik niet krijg. Ook ben ik al ver boven mijn abonnement heen omdat ik vele uren met de klantenservice heb moeten bellen, vandaar dat ik het via deze weg probeer op te lossen..

Ik hoor graag van je.

Mvg,
Frank
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Wat goed om te lezen dat je naar de Tele2 winkel bent geweest. Ik heb de kwestie intern uitgezet en ik wacht nog op een terugkoppeling. Dus zodra ik die heb, kom ik direct bij je terug. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Ik lees net je privébericht. Goed om te lezen dat je simkaart op de mat lag.
Wat krijg je precies te zien als je de app opent? Zou je eens de app willen verwijderen. Je toestel vervolgen opnieuw willen opstarten en dan opnieuw de app downloaden? Werkt het dan wel weer?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Ha Kiko,

Het lijkt erop dat de app nu ook werkt! Alleen staat er wel dat het abonnement pas gister is ingegaan ipv 30/31 maart. Ik zal hierover zelf wel de klantenservice bellen. Ook mijn geactiveerde simkaart heeft nog geen service. Gistermiddag geactiveerd en sms en mail ontvangen dat het zou moeten werken binnen 4uur (dus gister om 21:00u). Ook kan ik via mijntele2 hem niet activeren want hij staat niet bij mijn bestellingen.
Ik hoor graag van je

Mvg,
Frank
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Ik heb even gekeken en in het systeem staat je simkaart wel op actief. Zou je hier eens naar willen kijken? Werkt het dan wel weer?
Groetjes Kiko
Beste Kiko,

Allereerst bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb zojuist de klantenservice gebeld en verblijft dat de nummers van de simkaart en die van het systeem niet overeenkomen. Zij hebben nu een nieuwe opgestuurd.
Ik hoop dat het dit keer werkt, het is inmiddels al de 3e simkaart en een maand verder.
Heeft u ook nog gekeken naar het abonnement die 2 weken te laat is ingegaan?

Groeten,
Frank
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Zodra je simkaart binnen is en werkt moet je even een seintje geven. Dan zorg ik dat de dagen waar je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten, vergoed wordt. Je zal dan wel een factuur ontvangen met een bedrag voor een hele maand. Deze moet je wel gewoon betalen. Anders riskeer je dat je afgesloten wordt. En bij je volgende factuur zal je dan een deel vergoed krijgen. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Frank,
Ik heb niks meer van je gehoord. Kan ik hieruit opmaken dat je nieuwe simkaart binnen is en werkt?
Let me know!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frank,
Ik sluit je topic aangezien ik geen reactie meer heb gehad. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko