beantwoord

Verlenging abonnement duurder

  • 4 February 2022
  • 3 reacties
  • 344 x bekeken

Goedemiddag,

Mijn Tele2 abonnement loopt af dus ik mag verlengen. Echter kom ik op een hoger maandbedrag uit met dezelfde opties zoals GB en belminuten. Vorig jaar werd het maandbedrag juist met een eurotje verlaagd (mooi meegenomen). Kan ik mijn huidige abonnement niet gewoon door laten lopen? Het gaat om een Sim Only. Ik heb momenteel geen behoefte aan een nieuw toestel.

Hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door WhTurner 4 February 2022, 14:34

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Als je niets doet blijft je abonnement gewoon doorlopen, en wordt maandelijks opzegbaar.

Ik werd door Tele2 gebeld en stelde dezelfde vraag. De medewerker gaf aan dat mijn abonnement NIET zal doorlopen voor hetzelfde bedrag. Hij probeerde mij te overtuigen om toch datgene van een euro duurder af te nemen. Hoe zit dat nou precies? Zullen ze mijn abonnement opzeggen als ik niks doe? 

Uit de website-uitleg van Tele2:

  • Wordt mijn Sim Only abonnement automatisch verlengd?

    Ja. Na het verstrijken van de einddatum van je Sim Only abonnement, loopt deze automatisch door en is je abonnement maandelijks opzegbaar. Je kunt het contract zelf verlengen. Waarschijnlijk doen we je hiervoor een mooi aanbod zodat je goedkoper uit bent dan wanneer je Sim Only abonnement maandelijks opzegbaar is!

Reageer