beantwoord

Verlenging abonnement annuleren

  • 12 June 2021
  • 4 reacties
  • 304 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

 vandaag heb ik mij door de telefoon laten verlengen. Alleen had ik hier nog niet over nagedacht. Graag zou ik het willen Annuleren.

dit had ik telefonisch al gedaan en werd bevestigd door de medewerker en heb een annuleringsmail ontvangen. MAAR tot mijn verbazing is er een half uur later toch een verlening gedaan. Zonder dat ik iemand heb gesproken.  Nu kan ik niemand bereiken. 

 

icon

Beste antwoord door eric 12 June 2021, 18:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Misschien dat de verlenging mail was van de oorspronkelijke verlenging en daarna heb je dus geannuleerd. Kijk even in mijn.tele2.nl. Daar staan je abonnementen en eventuele verlengingen zijn daar ook zichtbaar. Mocht het nog niet kloppen, bel dan maandag nog even de klantenservice. Die is nu gesloten.

Helaas hebben ze NA mijn annulering het nieuwe abonnement nogmaals besteld. Dat is toch niet normaal. 

 

Ik kan helaas niemand bereiken. Zijn hier geen medewerkers die kunnen annuleren betreft Sim only verlenging.

Reputatie 7
Badge +12

Nee, in het weekend zijn er geen moderators. Dus maandagochtend de klantenservice bellen is het snelst. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, ik kijk dit graag voor je na om je bestelling alsnog te annuleren! Zou je je 06-nummer in je profiel willen invullen? Dan kan ik je gelijk opzoeken in het systeem, of heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice?

Ik hoor het graag van je. Als je nog hulp nodig hebt, laat het me dan weten. Dan ga ik voor je aan de slag!