beantwoord

verlenging abonnement

• 26 May 2018
  • 6 reacties
  • 147 x bekeken

Ik zie dat er ineens 4.67 van mijn rekening is afgeschreven. En schetst mijn verbazing da er in mijn account staat dat ik verleng heb. Daar weet ik niks van. Ik heb mijn vorige abonnement opgezegd vanwege slecht bereik op mijn adres. En heb een andere provider. Ineens boeken jullie geld af en verlengen iets ongevraagd. Ik wil dat dit word geweizigd en heb mijn geld al terug geboekt. Het lijkt nergens op. Tevens overweeg ik nu om mijn huis internet om die reden bij jullie op te zeggen. Aangezien jullie bewust mensen proberen op te lichten en mijn bankrekening schijnbaar misbruiken en geld afboeken. Ik verwacht dat dit opgelost word. En ook wie dit ongevraagd heeft aangemeld. Ik maak hier een zaak van.
icon

Beste antwoord door eric 26 May 2018, 20:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als een abonnement wordt beeindigd wordt er een laatste factuur opgemaakt. Daar staat waarschijnlijk nog maar een deel van de laatste maand op. 4,67 euro klinkt namelijk vrij weinig.
Reputatie 7
Badge +2
Precies, tot wanneer liep je abonnement bij Tele2?
Oh dat zal het dan wel zijn. Ik was ze al vergeten en ik denk raar. Heb geld al terug geboekt? Sturen ze dan weer een factuur toe? Ga er van uit dat ik ze wel zal horen dan.

Mvg. Jeanette
Reputatie 7
Badge +2
Nee, incasso
Reputatie 6
Badge
Hoi Jeanette77

Welkom op het forum van Tele2.

Het gaat inderdaad om je slotfactuur,
als je deze hebt gestorneerd, dan kun je de factuur handmatig betalen,

Groet,

Arjan