beantwoord

Verlenging abonnement

• 13 juli 2016
  • 2 reacties
  • 154 x bekeken

Hallo Tele2,

Ik wil graag mijn bundel verhogen, maar zie dat ik met het verhogen van mij huidige abonnement duurder (bijvoorbeeld 1gb data, 200min bel/sms = 16 euro) uit ben dan de huidige abonnementen aanbieden (bijvoorbeeld 1,5gb data, onbeperkt bel/sms, sim only = 17 euro). Ik ben al sinds 2013 abonnee en schijnbaar verlengt het contract keer op keer met 12 maanden vast. Ik zag de optie sim only verlengen en de keuze geen nieuwe simkaart ontvangen. Is dit een optie voor mij om over te stappen naar een ander type abonnement, zonder dat er 17 euro bovenop het huidige abonnement verschijnt? Overigens meldt tele2 nooit wanneer de verlenging van het abonnement noch de hoeveelheid maanden dat je eraan vast zit. Bij het abonnement staat begindatum: 20 februari 2013, einddatum: 19 februari 2014. Wat zijn mijn opties? In mijntele2 kan ik alleen het abonnement bundel verhogen, niet het abonnement zelf wijzigen. (behalve de sim only verlenging optie, waarvan ik niet weet wat er exact gebeurt wanneer ik daar voor kies, aangezien ik voor een ander type abonnement kies dan ik op dit moment heb?)

Met vriendelijke groet,

Jeremy
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 25 juli 2016, 13:30

Hey Jeremy,

Aangezien Kiko met vakantie is zijn er wat berichten blijven liggen, sorry daarvoor!
Ik heb je gegevens alsnog doorgegeven! Je wordt uiterlijk morgen gebeld!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jeremy,
Ik ga je helpen!
Ik ga ervoor zorgen dat een collega jou even belt om dit allemaal goed met je uit te zoeken en als je wil in gang zetten. Ik heb hier namelijk geen inzicht in en mijn collega kan ook kijken of hij nog wat extra kortingen etc kan realiseren aangezien je al even klant bent. :)
Zou je mij een privebericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer
Bereikbaarheid

Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Badge +4
Hey Jeremy,

Aangezien Kiko met vakantie is zijn er wat berichten blijven liggen, sorry daarvoor!
Ik heb je gegevens alsnog doorgegeven! Je wordt uiterlijk morgen gebeld!

Groetjes Maurice