beantwoord

Verlenging abonnement

  • 20 februari 2015
  • 7 reacties
  • 389 x bekeken

Word er bij verlenging van je abonnement weer 30,00 euro administratiekosten in rekening gebracht
icon

Beste antwoord door Natascha van Tele2 20 februari 2015, 21:23

Wanneer je verlengd hoef je niet nog een keer aansluitkosten te betalen.
Heb je het abonnement verlengd of heb je een nieuw abonnement aangevraagd?

Groetjes,

Natascha
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +4
Wanneer je verlengd hoef je niet nog een keer aansluitkosten te betalen.
Heb je het abonnement verlengd of heb je een nieuw abonnement aangevraagd?

Groetjes,

Natascha
Reputatie 7
Badge +5
De info was genoeg denk ik, dat was wat de klant wilde weten.
Hallo Natascha,

Bedankt voor je reactie. Ik kon nl nergens vinden of dat bij een verlenging ook het geval was, maar dat is me nu wel duidelijk. Ik heb bericht gekregen dat ik mijn abonnement kan verlengen, maar ben er nog niet uit of ik het nu al ga doen of toch maar wacht tot het einde van het contract. Misschien dat ik mij toch nog verder wil oriënteren.

Groetjes, Eunice
Badge +4
Hallo Eunive2,

Gelukkig is het je zo wel duidelijk geworden.
Laat je het weten wat het geworden met het verlengen van je abonnement.

Groetjes,

Natascha
Hallo Eunive2,

Gelukkig is het je zo wel duidelijk geworden.
Laat je het weten wat het geworden met het verlengen van je abonnement.

Groetjes,

Natascha
Hallo Natascha,

Ik ben toch maar overgegaan op de verlening van mijn contract bij Tele2. Mijn mobiel doet het zo slecht, mede doordat hij gevallen en gebarsten is, dat ik er niet nog 4 maanden mee door kon gaan.

Bedankt voor je antwoorden en je belangstelling.

Groeten Eunice Cordon
Badge +4
Hallo Eunive2,

Wanneer je toestel niet meer goed werkt dan is het handiger om te verlengen.
Voor welk toestel heb je gekozen?

Graag gedaan!

Groetjes,

Natascha