beantwoord

Ik kan niet verlengen

  • 14 May 2021
  • 4 reacties
  • 238 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. 
kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?

alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door eric 14 May 2021, 14:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan even de klantenservice. Die kunnen orders ook direct invoeren.

Reputatie 7

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. 
kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?

alvast bedankt. 

Zie je in Mijn Tele2 ook de einddatum van 11 juni staan? Heb je een bevestiging ontvangen van de annulering en je geld retour gehad?

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. 
kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?

alvast bedankt. 

Zie je in Mijn Tele2 ook de einddatum van 11 juni staan? Heb je een bevestiging ontvangen van de annulering en je geld retour gehad?

Ja, ik heb een bevestiging ontvangen en ook mijn geld terug. 

Bel dan even de klantenservice. Die kunnen orders ook direct invoeren.

Ga ik doen, dank u wel.