beantwoord

Verlenging

  • 19 March 2021
  • 4 reacties
  • 107 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Hallo heb vandaag mijn abonnement verlengd, maar heb geen mail ontvangen Van mijn nieuwe contract.

En mijn huidige abonnement loopt af op 2-4-2021, maar als im inlog op tele 2 zie ik dat mijn nieuwe abonnement eindigt ergens in juli 2023 wat heel vreemd is en mijn toestelkrediet gaat ook pas in ergens in juli 2021.

icon

Beste antwoord door Ayk 19 March 2021, 18:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan is waarschijnlijk door je huidige provider aan Tele2 gemeld dat je in juli kan overstappen.

Mijn huidige provider is tele 2

Mijn huidige provider is tele 2

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan is waarschijnlijk door je huidige provider aan Tele2 gemeld dat je in juli kan overstappen.

Mijn huidige provider is tele2. 

Opgelost👍