beantwoord

Verlenging

  • 23 april 2018
  • 2 reacties
  • 119 x bekeken

Abbonnement verlengd op 19 april jl. bij mediamarkt (telefonisch afgesloten). Tot op heden krijg ik van mediamarkt per mail het enige te horen dat Tele2 een systeemblokkade heeft en dat dit door een specifieke afdeling van Tele2 doorgezet zal worden. Als beloofd zou dit 1 tot 2 dagen duren. Er is nog steeds geen voortgang geboekt.

Tele2 kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door eric 23 april 2018, 22:31

De mediamarkt heeft een speciale ingang bij Tele2 voor wederverkopers. Die zouden dit toch in gang moeten kunnen zetten. Mediamarkt treed op als verkoper en is dus jouw aanspreekpunt voor de bestelling. Anders annuleer je die bestelling en probeet je het ergens anders of rechtstreeks bij Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De mediamarkt heeft een speciale ingang bij Tele2 voor wederverkopers. Die zouden dit toch in gang moeten kunnen zetten. Mediamarkt treed op als verkoper en is dus jouw aanspreekpunt voor de bestelling. Anders annuleer je die bestelling en probeet je het ergens anders of rechtstreeks bij Tele2.
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen Verlenging

Welkom op het forum van Tele2.

De order was niet goed doorgekomen,
Helaas hebben we niet alle info gekregen van de Mediamarkt,
We hebben hen verzocht om aanvullende gegevens,
Zodra deze binnen zijn, maken we je abonnement in orde.

Fijne dag,

Arjan