beantwoord

Verlengen na verlengen

• 8 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 254 x bekeken

Hoi,

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik mijn abonnement met telefoon verlengt met sim-only. In Mijn Tele2 stond een bericht dat ik kan verlengen met telefoon of sim-only. Er staat nu echter nog steeds in Mijn Tele2 dat ik kan verlengen met telefoon. Betekent dat als ik mijn abonnement verleng met toestel, door op die knop te drukken, dat mijn huidige sim-only abonnement vervalt en het nieuwe abonnement als vervanging dient? Dat zou namelijk wel prettig zijn omdat dit toch goedkoper blijkt dan een los toestel aan te schaffen.

Jeroen
icon

Beste antwoord door eric 8 oktober 2019, 12:33

Van een simonly naar een abonnement met telefoon kan na 4 maanden looptijd van je simonly. Je zou het nu al kunnen proberen, als het toch te vroeg is krijg je een afwijzing en blijft je huidige abonnement doorlopen. Indien wel akkoord stopt je huidige simonly op het moment dat je het toestel ontvangt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Van een simonly naar een abonnement met telefoon kan na 4 maanden looptijd van je simonly. Je zou het nu al kunnen proberen, als het toch te vroeg is krijg je een afwijzing en blijft je huidige abonnement doorlopen. Indien wel akkoord stopt je huidige simonly op het moment dat je het toestel ontvangt.
Reputatie 3
De banner met de mededeling dat je kunt verlengen is een standaard tekst die, in tegenstelling tot wat je verwacht als dit leest, helemaal niet op jouw situatie hoeft te slaan...
Reputatie 7
Badge +1
De banner met de mededeling dat je kunt verlengen is een standaard tekst die, in tegenstelling tot wat je verwacht als dit leest, helemaal niet op jouw situatie hoeft te slaan...
Klopt, altijd naar de begin- en einddatum van je contract kijken, want de banner verschijnt te pas en te onpas.
Reputatie 4
Badge
@Jeroen01 Hi Jeroen, heb je nu een SIMonly, ben je minimaal 4 maanden klant en heb je sinds het ingaan van je SIMonly abonnement minimaal 2 facturen voldaan dan mag je altijd verlengen met een toestel.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra