beantwoord

Verlengen mobiel abonnement

Ik wil mijn Tele2 abonnement verlengen met nieuwe mobiel.
Mijn huidige abonnement met mobiel loopt nog vier maanden.
Als ik mijn huidige abonnement verleng, betaal ik dan mijn huidige abonnement nog volledig af, of betaal ik alleen mijn nieuwe abonnement?
Mijn mobiel is nog niet volledig afbetaald, moet ik het resterende bedrag nog afbetalen als ik mijn abonnement verleng of vervalt dit?

icon Beste antwoord door Rena Chan 18 mei 2018, 17:06

Je betaalt je huidige abonnement nog door tot het einde, pas bij afloop begin je met betalen van je nieuwe abonnement.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je betaalt je huidige abonnement nog door tot het einde, pas bij afloop begin je met betalen van je nieuwe abonnement.
Reputatie 5
Badge +3
Wat @Rena Chan aangeeft is correct je betaald eerst je huidige abonnement af en dan begin je met je nieuwe contract
Reputatie 2
Ik had een 2-jarig mobiel abonnement wat 27 juni is afgelopen. Fijn natuurlijk, want ik wilde weg bij Tele2, maar vanwege laksheid besloot ik, hoe dom ook, het te verlengen. Per 27 juni uiteraard. Ik had 14 dagen bedenktijd en kon dan uiteraard kosteloos annuleren met het modelformulier dat mij zou worden toegezondennbij de bevestigende e-mail.
Tot mijn verbazing kreeg ik even later geen een sms dat het abonnement per direct in was gegaan met het contract. In dat contract stond ook nog dat ik het kon annuleren met bijgevoegde modelformulier, wat er uiteraard weer niet bij zat. Dat betekent dat ik telefonisch contact op moet nemen. Dat moet bij elke handeling en de laatste keer dat ik belde was omdat tele2 een fout had gemaakt. Ik ging er toen nog vanuit dat het bellen uiteraard bij de service hoorde, temeer omdat het door jullie fout kwam, maar helaas: 35 belminuten afgeschreven, waarvan ik er 30 aan de lijn hing te wachten!
Ik heb een beperkt aantal belminuten, waarvan ik elke maand heel veel over hou, behalve wanneer tele2 weer eens gebeld miet worden omdat ze iets niet snappen.
Afijn, nadat ik het abonnement afsloot las ik dat, wanneer ik dat NIET had gedaan, het abonnement voort zou gaan én maandelijks opzegbaar zou zijn, een veel betere deal dan ik had gedaan dus nóg een reden om het abonnement te annuleren.
Zet dat formulier gewoon op jullie site! Voor iedereen toegankelijk en jullie hoeven je belofte idd niet na te komen, maar dan kost het ons geen geld. Waardeloos dat de klant alleen maar kan bellen bij elke fout die jullie maken en dat is bij mij bij ALLES(!!!) wat er geregeld moet worden.
Misschien kunnen jullie de klant eens tegemoet komen (ha, ha, liever niet hè!)
Hoe regel ik nu (zonder te wachten aan de lijn) dat mijn abonnement gewoon doorloopt op 27 juni, maar maandelijks opzegbaar wordt?
Moet heel simpel zijn, zelfs voor Tele2!
Ps. Mijn toon kan niet meer anders, ALTIJD gaat het mis bij jullie, hoe simpel ook.
Reputatie 7
Badge +2
@jola je zou beter een eigen topic kunnen openen en zou een moderator het voor je oppakken.

Ik weet niet als annulering van een bestelling via een formulier kan en hoe het moet, maar zorg dat je klant gegevens ingevuld staan, maak een topic met je vraag en een moderator zou het voor je oppakken.
Reputatie 2
Thanks, zal ik doen.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper