beantwoord

Verlengen met sim only

• 3 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 72 x bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mijn 2 jarig abonnement i.c.m. een telefoon verlengt met een sim only abonnement.
Nu heb ik hier ook een nieuwe simkaart bij genomen want de nieuwe telefoon die ik heb aangeschaft heeft een andere simkaart nodig.

Wanneer ik binnenkort deze simkaart binnenkrijg kan ik hem gelijk activeren stond er. Maar ik las ook dat het betreffende sim only abonnement pas ingaat als mijn huidige abonnement afloopt (eind december). Mijn vraag is dus, kan ik hem nu gelijk activeren en gebruiken? Of moet ik tot eind december wachten? Het abonnement op die nieuwe simkaart (met wel hetzelfde nummer neem ik aan want ik verleng hem...) gaat pas eind december in?

Mvg Jeffrey
icon

Beste antwoord door Bombarie 3 oktober 2015, 20:58

Je kan de sim gewoon activeren, tot je nieuwe abonnement ingaat is het gewoon een vervangende sim van de oude.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Je kan de sim gewoon activeren, tot je nieuwe abonnement ingaat is het gewoon een vervangende sim van de oude.
Ah ok!

Dus mijn huidige abonnement gaat bij activering gewoon over om mijn nieuwe sim? En het nieuwe abonnement gaat vervolgens automatisch na aflopen van mijn huidige abonnement in, op die nieuwe sim.

Tnx, dat verklaard in één keer alles 🙂