beantwoord

verlengen met nieuwe telefoon

• 30 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 262 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie

Ik heb een mailtje ontvangen waarin staat dat ik mag verlengen. Mijn contract is echter nog niet verlopen. Als ik het nu verleng met toestel, krijg ik dan het nieuwe toestel gelijk en betaal ik voor de nieuwe abbo pas wanneer mijn oude abbo verloopt?

icon

Beste antwoord door Rena Chan 30 oktober 2019, 08:36

Nee, je mag 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen, maar je betaalt nog de rest van deze abonnement en dan pas zodra deze afgelopen is, gaan je nieuwe bundels en tarieven van kracht.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Nee, je mag 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen, maar je betaalt nog de rest van deze abonnement en dan pas zodra deze afgelopen is, gaan je nieuwe bundels en tarieven van kracht.

Maar mijn oude abbo verloopt in december, ik heb het verlengd met een nieuw toestel. Ik moest een afspraak maken voor het leveren van het toetsel welke vrijdag is. Want nu denk ik dat de kosten over elkaar heen gaan lopen, snapje wat ik bedoel?

Reputatie 6
Badge +1

Nee, die kosten lopen niet over elkaar. Ben blij dat ze op tijd zijn met versturen. Dat is soms wel anders! 

Reageer