beantwoord

Verlengen met een verblijfsvergunning.

• 11 januari 2018
  • 5 reacties
  • 909 x bekeken

Ik heb een mobiele telefoon contract lopen vanaf mei 2016 nu is het inmiddels 2018 en ik wil hem verlengen want dat kan 4 maanden van tevoren. Ik kan het contract niet verlengen omdat ik geen identiteitsbewijs heb maar een verblijfsvergunning. Weet iemand een andere manier van verlengen?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 11 januari 2018, 18:38

Via mobiel.nl of belsimpel.nl

Of naar een Tele2 winkel gaan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Via mobiel.nl of belsimpel.nl

Reputatie 6
Badge +1
@MobieleNederlander Of het contract stilzwijgend door laten lopen. Kan je altijd later weer vanaf met een maand opzegtermijn. Het toestel is dan afbetaald en het abo zit qua prijs op een sim only abo. Er is nergens een verplichting om een uitgediend contract te verlengen na afloop. Vaak is het wel zo dat een eventueel 'voordelige' aanbieding na de looptijd wordt geschrapt.

Nee he, ik zou mooi naar een webshop gaan. Weet je zeker dat de kans op fouten minimaal is.

Edit door moderator: spelfout gecorrigeerd
Deze dus 'vouten' ga je nu weer lopen kliederen in mijn tekst 🙂
Reputatie 6
Badge +1
dubbel
Reputatie 5
Badge
Als je in het bezit bent van een buitenlands ID of verblijfsdocument dan kun je een aanvraag plaatsen in een van onze winkels of in winkels van partners. Ook kun je een aanvraag doen bij een van onze online partners!

Zijn er op dit moment nog onduidelijkheden?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen