beantwoord

Verlengen maandelijks opzegbaar abonnement met nieuw toestel

• 13 juli 2017
  • 5 reacties
  • 587 x bekeken

Graag zou ik mijn maandelijks opzegbaar abonnement verlengen met de Huawei P10.
Deze wil ik graag in een keer betalen a €432 excl. thuiskopie heffing.
Dit graag in de vorm van een nog steeds opzegbaar abonnement.

Nu vraag ik mij het volgende af:
- hoe vaak kan ik, ook al is mijn abonnement maandelijks opzegbaar, een nieuwe telefoon kopen via jullie op deze manier?
- wat gebeurt er met de telefoon als ik plots opzeg?
- is de telefoon simlock vrij?
- wanneer is zo'n telefoon binnen als ik deze online bestel?
- kom ik hiervoor in aanmerking bij BKR registratie?
icon

Beste antwoord door Kim van Tele2 14 juli 2017, 13:17

Je kunt een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten met een nieuw toestel.
Wanneer heb abonnement afgemeld wordt zal dan het toetsel in rekening gebracht worden,
jij geeft aan dat je deze in 1 keer wilt betalen en dan is het toetsel al betaald.

De abonnementskosten voor een maandelijks opzegbaar abonnement wijken daarom ook af van de prijzen van een contract voor 24 maanden.

De rest van de antwoorden heb je al gekregen volegens mij; wij hebben geen simlock op de toestellen en bij een aanbetaling heb je geen BKR registratie.
Als je online via ons of op de site besteld krijg je een mail om een bezorgafspraak te maken, deze afspaak is binnen 5 werkdagen.

Groetjes, Kim
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mooie deal toch? Alle telefoons zijn simlock vrij. Omdat je geen lening afsluit zal er geen bkr registratie zijn. Wel checkt Tele2 bij Preventel of je nog betalingsproblemen hebt of gehad bij andere telecombedrijven. Check deze mogelijkheid via www.tele2.nl/verlengen.
Heel mooie deal, maar ik wil weten waar t addertje zit xd.
Los kost dit toestel €575 bij een fatsoenlijke winkel. Dus vanwaar t grote verschil? Ik kan prima 1 maand bij Tele2 blijven en dan weggaan en een flinke korting op m'n toestel hebben.
Reputatie 7
Badge
Volgens mij kun je geen maandelijks opzegbaar abo icm toestel afsluiten.
Badge
Je kunt een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten met een nieuw toestel.
Wanneer heb abonnement afgemeld wordt zal dan het toetsel in rekening gebracht worden,
jij geeft aan dat je deze in 1 keer wilt betalen en dan is het toetsel al betaald.

De abonnementskosten voor een maandelijks opzegbaar abonnement wijken daarom ook af van de prijzen van een contract voor 24 maanden.

De rest van de antwoorden heb je al gekregen volegens mij; wij hebben geen simlock op de toestellen en bij een aanbetaling heb je geen BKR registratie.
Als je online via ons of op de site besteld krijg je een mail om een bezorgafspraak te maken, deze afspaak is binnen 5 werkdagen.

Groetjes, Kim
Badge
Er is niet meer gereageerd en daarom zal dit topic gesloten worden.
Als je andere vragen hebt kun je een nieuw topic starten.

Groetjes, Kim