Verlengen lukt niet?

• 13 januari 2019
  • 3 reacties
  • 288 x bekeken

Mijn abonnement loopt 20 maart af, dus ik kreeg meldingen dat ik mijn abonnement kon verlengen via mobiel.nl. Dat heb ik nu een aantal keer geprobeerd (ook telefonisch), maar steeds wordt mijn order geannuleerd omdat de datum 'te ver in de toekomst' zou liggen. Aangezien 20 maart over ongeveer 2 maanden is, vroeg ik me af: hoe kan dit? En hoe kan ik gewoon m'n abonnement verlengen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bedoel je dat je abonnement op 20 maart 2019 afloopt? Toch even voor de zekerheid deze vraag, want je kunt normaal 4 maanden van te voren verlengen. Als binnen de orderstraat dit toch fout loopt is het advies om dan het toch telefonisch bij de Tele2 klantenservice te doen en aan te geven dat je eerdere order gecancelled was.
Bedoel je dat je abonnement op 20 maart 2019 afloopt? Toch even voor de zekerheid deze vraag, want je kunt normaal 4 maanden van te voren verlengen. Als binnen de orderstraat dit toch fout loopt is het advies om dan het toch telefonisch bij de Tele2 klantenservice te doen en aan te geven dat je eerdere order gecancelled was.

Ja, vandaar mijn vraag dus. Maar dan bel ik morgen even. Bedankt!
Reputatie 6
Badge
Hoi VMKje,

Welkom op het forum van Tele2,
Je hebt al een verlenging gedaan op 20-11-2018, deze gaat in op het einde van je huidige abonnement,
Vandaar dat het niet lukt om te verlengen.

Fijne dag,

Arjan