beantwoord

Verlengen lukt niet

  • 29 juli 2016
  • 4 reacties
  • 139 x bekeken

Hi,

Telkens als ik wil verlengen wordt ik doorgelinkt naar zakelijk inloggen. Kan dit verholpen worden?

groetjess
icon

Beste antwoord door Verlengboi 14 augustus 2016, 14:58

Hey Kiko,

Het is uiteindelijk allemaal gelukt door te bellen en te verlengen. Thanks voor de hulp!

Groetjes!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Verlengboi,
Hoe probeer je te verlengen? Via de MijnTele2 omgeving of via de site?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Verlengboi,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik je nog helpen of is het inmiddels allemaal gelukt?
Let me know!
Groetjes Kiko
Hey Kiko,

Het is uiteindelijk allemaal gelukt door te bellen en te verlengen. Thanks voor de hulp!

Groetjes!
Reputatie 5
Badge +4
Wat goed en leuk om te horen! 🙂
En graag gedaan.
Groetjes Kiko