beantwoord

verlengen gelukt ?

• 1 juli 2019
  • 6 reacties
  • 263 x bekeken

Hoi beste mensen ik heb een vraag als je gaat verlengen doet tele2 dan gelijk een bkr check of je in aanmerking kom voor telefoons boven 250 euro .ik heb een samsung galaxy s10 plus besteld .
en email gehad voor afspraak te maken .dat heb ik ook al gedaan .
mijn vraag is kan ik er van uit gaan dat door de bkr goed gekeurd ben ?
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 juli 2019, 14:29

Heb je een bezorgafspraak gemaakt dan is de bestelling geaccepteerd en heb je ook een bevestiging ontvangen van je verlenging.
Vind hier meer informatie over BKR-registratie.

Veel plezier met je nieuwe toestel.

Groet,
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik ga vanuit van wel, als je de bezorging afspraak al heb kunnen maken betekend dat tele2 je pakketje al bij de koeriersdienst aangemeld heeft.

Ggefeliciteerd met je s10+
Reputatie 4
Badge
Heb je een bezorgafspraak gemaakt dan is de bestelling geaccepteerd en heb je ook een bevestiging ontvangen van je verlenging.

Groet,
Petra

Groet,
Petra

Bedankt voor de info .weet u toevallig hoe het komt dat als nu kijk bij mijn status er staat ...Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens..
alvast bedankt met vriendelijke groet
Reputatie 4
Badge
Goede vraag, mogelijk heeft het te maken met de storing die sommige klanten op dit moment ervaren. Je kunt de status van de levering ook volgen via Reviva.
Reputatie 4
Badge
Heb je je toestel inmiddels ontvangen?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra