vraag

Verlengen gaat moeizaam

• 1 september 2017
  • 4 reacties
  • 285 x bekeken

Beste heer, mevrouw,
Ik ben sinds 2012 een tevreden klant bij Tele2. Ik heb meermaals zonder problemen kunnen verlengen. Dit heb ik voor het laatst gedaan in maart 2016 voor 24 maanden (1 GB+100 min voor 9 euro/maand). Ik logde vandaag in op Mijntele2 en kreeg daar de melding "Goed nieuws! Je kunt je abonnement verlengen met telefoonnummer 06********".
Ik zag een mooi aanbod van jullie met 10 GB + 100 min voor in totaal 15 euro/maand voor 24 maanden. Ik sloot het abonnement online af en kreeg direct een mail dat verlengen niet mogelijk zou zijn omdat ik een financiële registratie bij Experian zou hebben. Nogmaals, ik ben al jaren klant, en heb nooit een betaling gemist, en heb afgezien van een Duo-studentenlening geen schulden. Ik nam contact op met jullie Sales-afdeling. De mevrouw aan de telefoon wist mij te vertellen dat ik nog niet in aanmerking kom voor verlenging omdat het abonnement nog doorloopt.
Dat zou natuurlijk goed kunnen, maar waarom krijg ik dan de button op Mijntele2 te zien dat ik mag verlengen, en waarom krijg ik vervolgens een mail dat ik een (negatieve) registratie bij Experian zou hebben?

Mvg,

Steven

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je lopende abonnement een simonly is en je bent nog langer dan 4 maanden onder contract dan kun je WEL verlengen naar een telefoon abonnement. Nog niet naar opnieuw een simonly. Waarom die foutmelding komt weet ik niet, maar wat je probeerde kan dus volgens de verleng regels nog niet.
Badge
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Aan de hand van je gegevens kan ik met je meekijken en je vragen beantwoorden.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Aan de hand van je gegevens kan ik met je meekijken en je vragen beantwoorden.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris

Ik klik op de link om een privebericht te sturen, en ik kom uit op het account van ene Am1993. Dat bent u niet lijkt mij. Gaat hier iets verkeerd?

Ik wil er overigens aan toevoegen dat ik meer topics met hetzelfde probleem zie. Het lijkt erop dat jullie site niet goed functioneert, de link om het abonnement te verlengen wordt bij klanten onterecht getoond.
Er zijn twee cijfers verwisseld in de link van Maris. Je kan haar wel een privébericht sturen door op haar naam of avatar te klikken en dan op "Stuur bericht" Dat gebruikt het juiste nummer eindigend op 67 in plaats van de foute ...76