beantwoord

Verlengen abonnement Tele2

• 7 april 2016
  • 4 reacties
  • 134 x bekeken

Vandaag heb ik mijn abonnement verlegd met een nieuwe telefoon en een nieuwe bundel. 4 maanden voor het einde van het oude contract.
Nou is mijn vraag, gaat mijn nieuwe abonnement gelijk in zodra de telefoon en de simkaart binnen zijn? if zit ik nog 4 maanden met het oude contract?
Het abonnement wat ik nu gekozen heb is maandelijks duurder dan de oude

marissa
icon

Beste antwoord door eric 7 april 2016, 13:45

Je hebt alleen een nieuwe simkaart omdat je oude waarschijnlijk niet past in je nieuwe toestel.
Je kunt dus gewoon deze activeren en dan behoud je het oude abonnement. Over 4 maanden gaan dan de nieuwe prijzen en voorwaarden in.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt alleen een nieuwe simkaart omdat je oude waarschijnlijk niet past in je nieuwe toestel.
Je kunt dus gewoon deze activeren en dan behoud je het oude abonnement. Over 4 maanden gaan dan de nieuwe prijzen en voorwaarden in.
Reputatie 2
Badge
dat laatste klopt, als je een abonnement met toestel hebt. je nieuwe abonnement gaat in per einddatum oude abonnement.
Dat hangt ervan af, had je een abonnement met toestel of simonly? wat staat er op je bevestiging?

met toestel, daar staat dart de oude sim gelijk wordt geblokkeerd en de nieuwe wordt geactiveerd. maar in mijn tele2 staat dat het abonnement in gaat over 4 maanden, dus op het oude contract einde
Reputatie 2
Badge
Dat hangt ervan af, had je een abonnement met toestel of simonly? wat staat er op je bevestiging?